مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. تير 1395 - 3:35   |   کد مطلب: 18244
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان:
انرژی جوانان انقلابی در دالان بروکراسی هدر می‌رود
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان گفت: انرژی جوانان انقلابی در دالان بروکراسی ادارات شهرستان‌ها هدر می‌رود.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از نافع، طیب فریادرس در ستاد پشتیبانی طرح اردو‌های هجرت 3 در همدان با اشاره به فعالیت بسیج دانشجویی در اردو‌های جهادی طی دو سال گذشته، اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان در سال گذشته 3 هزار و 680 نفراردو در قالب 80 گروه جهادی برگزار کرد.

وی گفت: این 80 گروه جهادی حاضر در اردوهای جهادی شامل 10 گروه با فعالیت عمرانی و 70 گروه با فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی بود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری نسبت به اردوهای جهادی نگاه ویژه و خاص دارند، تصریح کرد: مشاهده می‌شود انرژی جوانان انقلابی در دالان بروکراسی ادارات شهرستان‌ها هدر می‌رود.

وی افزود: بسیجیان به منظور رفع محرومیت، کمک به نظام، دولت و مردم در اردوهای جهادی حضور می‌یابند که برخی سازمان‌ها همکاری لازم با آن‌ها ندارند.

فریادرس نگاه مدیران جهادی را لازمه حرکات جهادی دانست و گفت: به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده و محرومیت‌زدایی نیاز به مدیران جهادی است.

وی خواستار پشتیبانی ستادی از اردو‌های جهادی شد و اظهار کرد: 2 هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در بسیج دانشجویی و حلقه‌های علمی سازماندهی شده‌اند که با وجود آن‌ها می‌توان کار‌های مطالعاتی در بحث اقتصاد استان انجام داد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: 40 گروه علمی آماده در بسیج دانشجویی داریم که نیاز به پشتیبانی از طریق متخصصین برای فعالیت در شرکت‌های دانش‌‎بنیان دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان نیز با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب و یادگار امام(ره) است،‌ اظهار کرد: در بسیج افراد پاک با انگیزه انقلابی در عرصه‌های مختلف حضور دارند و اردو‌های جهادی نقش مهمی در بسیج دارند.

ناصر عارف پویایی و ترویج روحیه انقلابی را یک ضرورت دانست و گفت: بسیج مصداق روحیه انقلابی است.

وی بیان کرد: برای فعالان اردو‌های جهادی به منظور حضور در روستا‌ها در صورتی که بازسازی در گلزار شهدا داشته باشند مساعدت و بودجه لازم در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار