مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. تير 1395 - 4:01   |   کد مطلب: 18249
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور فیش های حقوق نجومی، غارت بیت المال است و از مصادیق فساد اقتصادی است.

به گزارش صدای دانشجو، امیر خجسته در گفتگو با "نافع" افزود: صدور چنین فیش هایی برای مدیران دولتی نشان از کوتاهی دستگاه های نظارتی و وازتخانه مربوطه دارد و اینکه پس از رو شدن یک فیش، دیوان محاسبات و بازرسی درخواست اعلام رقم دریافتی از طرف مدیران را می دهد قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه باید این موضوع از قبل رسیدگی می شد، تصریح کرد: امروز مردم در شرایط سختی به سر برده و برخی حتی برای نان شب خود محتاجند و واریز حقوق های چند صد میلیونی برای مدیران جفا به مردم است.

خجسته  اظهار کرد: مردم از این موضوع آزرده خاطر شده اند و وزارت خانه ها اعلام می کنند که از رقم واریزی خبر نداشته اند وچطور می توانند اطلاع نداشته باشند؟

وی با اشاره با تاکید رهبر معظم انقلاب بر بازگرداندن رقم های اضافی گفت: قوه قضائیه باید طبق قانون با مدیرانی که این حقوق ها را دریافت کرده یا واریز کرده اند برخورد کند.

خجسته با اشاره به رقم دریافتی نمایندگان مجلس نیز خاطرنشان کرد: هر نماینده بین 4 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان دریافت می کند که این رقم از حقوق استادان دانشگاه نیز کمتر است.

وی درخصوص انتخاب نشدنش به عنوان نایب رئیس کمیسیون گفت: این کار به خوست خودم انجام نشد و از ابتدا نامزد نایب رئیسی نشدم چون نظر عموم نمایندگان این بود که مسئولیت ها بین افراد مختلف تقسیم شود؛ بنابراین به خواست خودم از نامزدی برای نایب رئیسی و سخنگوی کمیسیون بودن انصراف دادم.

خجسته اضافه کرد: تصمیم نمایندگان بر مشارکت همه اعضا موجب ایجاد روحیه نشاط و پویایی در مجلس می شود.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار