مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. تير 1395 - 4:03   |   کد مطلب: 18250
حال که مردم قهرمان بحرین اینگونه به میدان آمده اند بیم آن می رود که برخی مجدداً بخواهند بر طبل توخالی استراتژی برد-برد بکوبند و قصد تعامل و کنار آمدن با همین چند کشور کوچک و آلت دست آل سعود را داشته باشند.

به گزارش صدای دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور طی بیانیه ای ضمن حمایت از بیانیه سردار سلیمانی در هشدار به اقدام آل خلیفه در قبال شیخ عیسی قاسم،اعلام کرد؛ دانشجویان بسیجی کشور به هیچ وجه کوچکترین اقدامی که باعث تضعیف جبهه مقاومت باشد را نخواهد نپذیرفت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"یقیناً آنها می‌دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله‌ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت"  (سردار سلیمانی در بیانیه ای خطاب به آل خلیفه)

روز گذشته با خبر شدیم که رژیم آل خلیفه از شیخ عیسی قاسم که از ستون های مقاومت امت اسلامی است سلب تابعیت کرده و او را به بند کشیده است، مردم بحرین حدود 5 سال است که زیر چکمه های سلطه جویانه عربستان سعودی و حاکمان آل خلیفه هستند و این قیام زیر سکوت سنگین رسانه ها و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری هیچ دستاوردی جز قتل و غارت و خون برایشان نداشته است.

  همه این ها تاوان یک خواسته مشروع و طبیعی است و آن این است که مردم بحرین خواستار برگزاری انتخاباتی آزاد هستند که بتوانند با دست خودشان سرنوشت کشورشان را رقم بزنند و البته آل خلیفه نیز به درستی می داند در میان قلوب ملت خود جایگاهی ندارند و این امر نیز انگیزه دیگری برای تداوم روند این دیکتاتوری در شبه جزیره بحرین است.

در این وانفسا که عربستان سعودی آتش بیار معرکه شده است و به بحرین مزدور صادر می کند و آل خلیفه در تلاش است که کشور را از صاحبان واقعی اش غصب کند و در اقدامی عجولانه و مملو از بی تدبیری و شتابزدگی از شیخ مبارز بحرینی سلب تابعیت می کند به گونه ای که طبق معمول همه سازمان ها و ارگان های طرفدار آزادی و بشر و قانون سکوت مصلحتی اختیار کرده اند، سردار جبهه اسلام  و نماد جریان مقاومت در منطقه دست به قلم شده است و عواقب این اقدام را به شاهان عرب گوشزد کرده و به آن ها وعده عواقبی را داده است که کمترین آن ها از بین رفتن حکومتشان خواهد بود.

آنچه مشخص است سیاست همیشگی و ابدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از حقوق مظلومان و حمایت از خواست مردم مظلوم بحرین خواهد بود و انتظار می رود دستگاه دیپلماسی کشور نیز بر اساس همین شیوه عمل نماید.

حال که مردم قهرمان بحرین اینگونه به میدان آمده اند بیم آن می رود  که برخی مجدداً بخواهند بر طبل توخالی استراتژی برد-برد بکوبند و قصد تعامل (بخوانید کنار آمدن) با همین چند کشور کوچک و آلت دست عربستان سعودی را داشته باشند.

دانشجویان مسلمان و انقلابی همواره خود را به حمایت از برادران مبارز و مسلمان در سراسر عالم موظف می دانند و کوچکترین اقدامی که باعث تضعیف جبهه مقاومت باشد را نخواهد نپذیرفت . مسلم است که عزت و افتخار نظام اسلامی همواره به دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان بوده است و خواهد بود.

به امید برقراری صلح و مردم سالاری در کشورهای اسلامی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار