مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. مرداد 1395 - 19:18   |   کد مطلب: 18458
جلسه تبیین مواضع بسیج دانشجویی با محوریت اردو های جهادی با حضور مسئول بسیج سازندگی و معاون هماهنگ کننده سپاه استان برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان همدان جلسه تبیین مواضع بسیج دانشجویی با محوریت اردوهای جهادی دانشجویی و با حضور سرهنگ عروجی معاونت هماهنگ کننده سپاه استان  و سرهنگ صادقی مسئول بسیج سازندگی  برگزار شد
در این جلسه مسئولین دفاتر و حوزه های  بسیج دانشجویی در خصوص برنامه های هریک از واحد های مرتبط خودوهمچنین چالش ها و مشکلات پیش روی گروه های جهادی به بیان دیدگاه ها پرداختند .
در این جلسه صادقی مسئول بسیج سازندگی استان با بیان اینکه استان همدان در قشر دانشجویی از استان پیشتاز در امر اردو های جهادی بوده است افزود ، تمام تلاش مجموعه سازندگی سپاه این است که بتواند حمایت لازم را از گروه های جهادی دانشجو انجام دهد . وی با استقبال از دیدگاه های مطرح شده ابراز امیدواری  کرد با برنامه ریزی دقیق تمام گروه جهادی شاهد نیمه تمام ماندن پروژه های عمرانی در روستا نباشیم که خود از آسیب های جدی این اردو ها ی باشد.
photo_2016-07-23_00-43-30.jpg
عروجی معاون هماهنگ کننده سپاه هم در این جلسه با بیان نقاط قوت و ضعف گروه های جهادی خواستار همکاری بیشتر گروه های جهادی با مسئولین ذی ربط شد ، و با اشاره به این نکته که امسال با هماهنگی های انجام شده در تلاش هستیم که شاهد ارتقا این دست حرکت های جهادی از لحاظ کمی و کیفی باشیم .
 
انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار