مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مرداد 1395 - 9:08   |   کد مطلب: 18500
دومین همایش بزرگ مرگ بر آمریکا در شامگاه روز شنبه ۲۳ مرداد ماه با حضور عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما و حامد زمانی در موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، این همایش با حضور جمع کثیری از مردم همدان برگزار گردید و ضرغامی در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از حضور پر شور مردم انقلابی استان همدان، به بیان مفهوم مقاومت و تمایز آن با جنگ و خون ریزی پرداخت. وی با اشاره به اینکه مقاومت ریشه در فطرت انسانی دارد، آن را عامل خود سازی و موفقیت و پیروزی دانست و بیان کرد که در راه مقاومت سختی و دشواری وجود داشته که البته با همت و پشتکار به سرانجام و موفقیت خواهد رسید.

ضرغامی گفت: چنین همایش هایی نمونه های انجام کار گروهی در جهت رضای الهی است و طبق آیه ای از سوره زمر این دسته انسان ها به صورت گروهی نیز وارد بهشت خواهند شد.

وی از تلاش دشمن در ایجاد شبکه های ماهواره ای و فساد در فضای مجازی نیز سخن گفت و راه علاج آن را در اتحاد و همبستگی مردم و جلوگیری از ایجاد اختلافات فکری بیان کرد.

ضرغامی با اشاره به بدعهدی آمریکا در اجرای تعهدات خود، ازماهیت استکباری این کشور گفت و اینکه جامعه ما برای رسیدن به عزت و توفیقات بلند خود نباید چهار چوب های خود را به چنین دستگیره های خیالی وصل کند.

وی در ادامه در حوزه فضای مجازی صحبت کرد و آن را فرصت مناسبی برای جوانان دانست تا بتوانند تأثیر گذاری بی بدیلی در عرصه مملکت خود داشته و پیرو آن شبکه هایی برپایه و اساس خانواده تشکیل دهند.

در ادامه این همایش از خانواده های شهید سید میلاد مصطفوی و شهید مجتبی کرمی تجلیل گردید و به عنوان برنامه پایانی خواننده انقلابی حامد زمانی به اجرای چند نمونه از کارهای خود پرداخت.

انتهاپیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار