مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. شهريور 1395 - 12:31   |   کد مطلب: 18607
بر اساس ادعای بی بی سی سخنگوی دولت اعلام کرده مباحثی که جای بحث درباره آنها شورای عالی امنیت ملی است، نباید از تریبون نماز جمعه مطرح گردد.

به گزارش صدای دانشجو، رسانه سلطنتی بی بی سی فارسی با انتشار صحبت های اخیر سخنگوی دولت ناراحتی خود را از پیگیری توصیه رهبری ابراز کرد.

در دیدار امسال دانشجویان با مقام معظم رهبری ایشان به فعالین دانشجویی توصیه کردند که برای ارائه تحلیل و اتخاذ مواضع خود از تریبون های نماز جمعه استفاده نمایند.

در ماه های اخیر نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور و سایر تشکل های ارزشی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرهای کشور در خصوص تبعیض، فقر، عدالت اجتماعی، لزوم بازنگری در قالب جدید قراردادهای نفتی و توافق دولت ایران با FATF و تبعات آن به سخنرانی پرداخته بودند.

بر اساس ادعای بی بی سی سخنگوی دولت اعلام کرده مباحثی که جای بحث درباره آنها شورای عالی امنیت ملی است، نباید از تریبون نماز جمعه مطرح گردد.

صادق تمهیدی دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در گفتگو با صدای دانشجو عنوان کرده است که با رایزنی هایی که صورت گرفته است پای دانشجویان به سخنرانی در پیش از خطبه های نماز جمعه همدان نیز باز خواهد شد و ما در حال انجام هماهنگی های لازم می باشیم.

ارائه تحلیل های دانشجویی به جامعه از وظایف جنبش دانشجویی می باشد که با توجه به فاصله جریانات دانشجویی در سال های اخیر از مردم، سخنرانی نمایندگان دانشجویان در نماز جمعه علاوه بر دادن آگاهی به مردم می تواند نقش بسزایی در ارتقاء جایگاه جنبش دانشجویی نیز ایفا نماید.

انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار