مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آبان 1395 - 18:50   |   کد مطلب: 18653
همزمان با سالروز پیام تاریخی عدالتخواهی رهبر انقلاب اسلامی به جنبش دانشجویی در سال81، فعالین دانشجویی دانشگاه های همدان در یک نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان مواضع و دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

 

به گزارش صدای دانشجو همزمان با سالروز پیام تاریخی عدالتخواهی رهبر انقلاب اسلامی به جنبش دانشجویی، فعالین دانشجویی دانشگاه های همدان در یک نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان مواضع و دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

 

پایگاه خبری-تحلیلی صدای دانشجو بنابر رسالت خود میزبان و برگزار کننده نشست خبری " جنبش دانشجویی، مطالبه عدالت و مبارزه با فساد" خواهد بود و طبق هماهنگی ها در این نشست خبری سه تن از فعالین دانشجویی به بیان مواضع و دیدگاه های خود خواهند پرداخت. در این نشست خبری صادق تمهیدی، دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان؛ علی روزبهانی، دانشجوی مهندسی متالوژی و نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و خانم هانیه الله بخشی، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان حضورخواهند داشت.

 

 

نشست خبری جنبش دانشجویی و مطالبه عدالت 6آبان همزمان با سالروز پیام عدالتخواهی رهبر انقلاب اسلامی به جنبش دانشجویی در دفتر صدای دانشجو واقع در بلوار شهید احمدی روشن، نرسیده به میدان مدرس، طبقه دوم ساختمان بسیج مداحان برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است پیام تاریخی عدالتخواهی رهبرانقلاب اسلامی به جنبش دانشجویی مربوط به 6آبان سال1381 به نشست سراسری فعالین دانشجویی میباشد که در آن رهبری بر عدالت بعنوان سرآغاز فهرست مسائل بلند کشور یاد کرده بودند و تاکید کرده بودند که دانشجوی متعهد و مومن نمیتواند نسبت به آن بی توجه بماند.

لازم به ذکر است در برخی از محافل داشنجویی از 6آبان تا 13آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی، بعنوان هفته مبارزه با استکبار داخلی یاد میشود.

 

پایان/

دیدگاه شما

آخرین اخبار