به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 4. آبان 1395 - 17:02   |   کد مطلب: 18660
شماره 101نشریه دانشجویی جاده دانشگاه بوعلی سینا منتشر شد
از هشدار درباره تبدیل شدن دانشگاه به باشگاه سیاسی تا بررسی مشکلات رفاهی و صنفی+دانلود
جدیدترین شماره نشریه سیاسی-تحلیلی جاده وابسته به جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در4صفحه با تحلیل ها و یادداشت های متنوع منتشر شد

 

به گزارش صدای دانشجو جدیدترین شماره نشریه سیاسی و تحلیلی جاده وابسته به جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا منتشر شد.

 

 در شماره101 این نشریه دانشجویی که در چهار صفحه منتشر شده است، یک تحلیل باعنوان "چرا تحلیل سیاسی؟"، یک یادداشت انتقادی از یک تشکل دانشجویی با عنوان" دانشگاه بوعلی سینا باشگاه احزاب نیست"، یک گزارش تحلیلی از فواید انرژی هسته ای و انتقاد دانشجویی در امور صنفی و رفاهی دانشگاه مشاهده میشود.

 

محمدرضا شیری مشعوف در یادداشت "چرا تحلیل سیاسی؟" از اهمیت تحلیل سیاسی در مناسبات اجتماعی و سیاسی جمواع مختلف گفته شده است. در بخشی از این یادداشت آمده است که عالم ترین عالم ها و مجتهدترین مجتهدها و فقیه ترین فقیه ها اگر دارای تحلیل سیاسی نباشند به سادگی میتوان آنان را فریفت کما اینکه در طول تاریخ بسیار شاهد این نوع ماجرا بوده ایم.

 

در یادداشتی دومی که در صفحه2این نشریه منتشر شده است به شدت از مشی سیاسی انجمن اسلامی معتدل دانشگاه بوعلی سینا انتقاد شده است. در یادداشتی که اسم نویسنده ذکر نشده است آمده که این دوستان با روند فعلی در خوش بینانه ترین حالت تا پایان عمر این دولت(دولت یازدهم) بیشتر دوام ندارد و در دوامشان هم نفعی برای دانشجو و دانشگاه نیست.

در گزارش تحلیلی فواید انرژی هسته ای نیز که در صفحه3 این نشریه منتشر شده است پاک کردن میکروب های میوه ها تا از بین بردن افت های گیاهی بعنوان فواید انرژی هسته ای یاد شده است.

 

در صفحه آخر این نشریه دانشجویی نیز میر مرادی در یادداشتی از وضعیت رفاهی دانشگاه انتقاد کرده است و به مسائل مختلفی همچون قطع و وصل شدن اینترنت، عدم کارآیی سایت های رایانه و فرسودگی وسایل خوابگاه ها اشاره کرده است.

گفتنی است نشریه دانشجویی جاده به صاحب امتیازی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و مدیر مسئولی علی روزبهانی بصورت دوهفته نامه منتشر میشود.

 

برای دانلود فایل pdf نشریه دانشجویی جاده بر روی عبارت دانلود کلیک کنید.

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار