مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آبان 1395 - 21:52   |   کد مطلب: 18661
دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با صدای دانشجو
مستند شب نامه 8آبان در دانشگاه بوعلی سینا اکران خواهد شد
محمد رضا شیری مشعوف، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در مصاحبه با صدای دانشجو گفته که مستند شب نامه شنبه 8آبان95 در دانشگاه بوعلی سینا اکران خواهد شد

 

به گزارش صدای دانشجو سه شنبه 4ابان1395  قرار بود مستند «شب نامه» که با محوریت جاسوسی‌های نوین است در دانشگاه تهران رونمایی شود که به دلیل فشارهای خارج از فضای دانشگاه لغو شد.با این حال این مستندجنجالی  در حوزه هنری رونمایی شد و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

 

محمد رضا شیری مشعوف، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در مصاحبه با صدای دانشجو گفته که مستند شب نامه شنبه 8آبان95 در دانشگاه بوعلی سینا اکران خواهد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه گفته است که مجوزهای لازم برای اکران این مستند اخذ شده است و هماهنگی های لازم نیز برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

شیری مشعوف درباره زمان و مکان نمایش این مستند گفت که روز شنبه 8آبان ساعت 12:30 در سالن سینما دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا برای عموم دانشجویان اکران خواهد شد.

 

شب نامه، محصول سفیر فیلم و کارگردانی سیدمهدی کرباسی روايتى است از پشت پرده اتفاقات شش ماه فعالیت كانال تلگرامى به همین نام كه در طى فعاليت خود شبکه جاسوسی که در بین کارآفرینان کشور نفوذ کرده را آشکار می‌کند.

در طی این شش ماه چندين هزار نفر از فعالين اكوسيستم استارت آپى كشور به طور مداوم محتوای منتشر شده در كانال شب نامه را پیگیری می‌کردند و با ادمین این کانال «عرشیا کاظم‌زاده» به طور مستمر مکالمه می‌کردند.

فعالیت شبکه هوشمند تغییر در كشور موضوع اصلى مستند «شب نامه»، جدیدترین تولید مرکز سفیرفیلم است که فعالين اصلى محيط استارت آپى از جمله كارآفرينان، خبرنگاران، دلالان سرمايه‌گذارى در آن حضور دارند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار