مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آبان 1395 - 19:59   |   کد مطلب: 18671
پنج شنبه 6ابان نشست خبری" جنبش دانشجویی، مطالبه عدالت و مبارزه با فساد" همزمان با سالروز پیام عدالتخواهی رهبر انقلاب اسلامی به مجموعه های دانشجویی در سال81 در دفتر صدای دانشجو برگزار شد و در این گزارش به بررسی بازتاب های رسانه ای این نشست پرداخته ایم.

به گزارش صدای دانشجو همزمان با سالروز پیام تاریخی عدالتخواهی رهبر انقلاب اسلامی به جنبش دانشجویی، فعالین دانشجویی دانشگاه های همدان در یک نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان مواضع و دیدگاه های خود پرداختند.

 

پایگاه خبری-تحلیلی صدای دانشجو بنابر رسالت خود میزبان و برگزار کننده نشست خبری " جنبش دانشجویی، مطالبه عدالت و مبارزه با فساد" بود و طبق هماهنگی ها در این نشست خبری سه تن از فعالین دانشجویی به بیان مواضع و دیدگاه های خود پرداختند. در این نشست خبری میلاد بیرونی، عضو شورای مرکزی قرارگاه دانشجویی شهید همدانی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان؛ علی روزبهانی، دانشجوی مهندسی متالوژی و نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و خانم هانیه الله بخشی، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور داشتند.

 

انچه را که در ادامه آمده است بخشی از بازتاب های رسانه ای این نشست خبری در روزنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری-تحلیلی میباشد.

 

 

 

خبرگزاری فارس

 

 

خبرگزاری ایسنا

 

 

روزنامه همدان پیام

 

 

روزنامه سپهرغرب

 

 

 

خبرگزاری تسنیم

 

 

 

خبرگزاری دانشجو

 

 

 

سایت خبری همدان پیام

 

 

پایگاه اطلاع رسانی دانا

 

پایگاه خبری و تحلیلی سیدجمال

 

پایگاه خبری و تحلیلی نافع

 

 

پایان/

دیدگاه شما

آخرین اخبار