مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. آبان 1395 - 23:00   |   کد مطلب: 18676
مسؤول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان همدان گفت: همایش «استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی در کشورهای آمریکای لاتین و همبستگی آن با ایران» با حضور سخنرانی از کشور پرو برگزار می‌شود.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس میلاد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار، یکی از بنیادی‌ترین ویژگی‌های فضای دانشجویی به ویژه تشکل‌هاست.

وی ادامه داد: امروز باید برای روشنگری و شفاف‎سازی نشانه‌های ابعاد همه‎جانبه فعالیت استکبار در جهان اسلام به ویژه برای دانشجویان در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شود.

مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان همدان یکی از وظایف این مجموعه را اعزام مبلغان و سخنرانان خارج از کشور به دانشگاه‌ها دانست و تصریح کرد: با همین رویکرد و همزمان با ایام استکبارستیزی، برنامه‌ای مدنظر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این ایام قرارگاه امام موسی صدر با همکاری هسته بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی استان همدان در روزهای 16 و 17 آبان ماه در چند دانشگاه استان همدان برنامه خواهد داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: بر این اساس در دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه صنعتی همدان، دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر، دانشگاه ملی ملایر و دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد آقای «زنگ» از کشور پرو در همایشی با عنوان «استکبارستیزی و ظلم‏‌ستیزی در کشورهای آمریکای لاتین و همبستگی آن با ایران» سخنرانی خواهد داشت.

وی یادآور شد: در این همایش حجت‌الاسلام کمالی مسؤول یکی از مراکز اسلامی کشورهای آمریکای لاتین نیز به همراه مهمان خارجی حضور خواهد یافت.

مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان همدان به برنامه‌های این مهمان خارجی در همدان اشاره کرد و افزود: 16 آبان و در روز اول ساعت 9 صبح در دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد سخنرانی خواهند داشت.

وی از سخنرانی بعدی «آقای زنگ» از ساعت 12:30 در دانشگاه صنعتی همدان خبر داد و بیان کرد: ساعت 15:30 همین روز در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر سخنرانی می‌کند.

مرادی ادامه داد: در روز دوشنبه 17 آبان ماه این همایش با سخنرانی آقای «زنگ» از ساعت 13 در دانشگاه بوعلی و از ساعت 15:30 در دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد.

مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان همدان اضافه کرد: در کنار این دانشگاه‌ها، در برخی مدارس شاخص استان و مساجد فعال در زمینه فرهنگی نیز با اعلام آمادگی و دعوت از مهمان ویژه، این سخنرانان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار