مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. آبان 1395 - 12:46   |   کد مطلب: 18690
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برگزار میکند
اکران فیلم "یتیم خانه ایران" در دانشگاه علوم پزشکی همدان+پوستر
فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" که داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در کوران جنگ جهانی اول است سه شنبه 2آذر در دانشگاه علوم پزشکی همدان اکران خواهد شد.

به گزارش صدای دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران سه شنبه 2آذر95 در این دانشگاه اکران خواهد شد.

 

یتیم خانه ایران تحت عنوان "شبی با بسیج دانشجویی" در دوسانس در سالن همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان اکران خواهد شد که سانس اول از ساعت 18 و سانس دوم از ساعت20 سه شنبه 2آذر95 خواهد بود.

 

مطابق آنچه که در پوستر این فیلم آمده است دانشجویان برای تهیه بلیط باید به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی همدان مراجعه نمایند.

 

گفتنی است«یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می کند.

 

 

در این اثر سینمایی بازیگرانی همچون: علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب الدین صادقی، حمید تاج دولتی ، علی شادمان، بهارک صالح نیا، والا شهیری، بهار محمد پور، ایمان صفا، مهری آل آقا، ملیکا شعبان، محسن حسینی، اصغر حیدری ،مصطفی بهشتی، محبوبه تقویت مجید معافی و تعداد دیگری از هنرمندان سینما و تاتر در این اثر سینمایی ایفای نقش می کنند.

 

 بازیگران خارجی همچون برایان تورفه از انگلیس، کامرون چاپمن از انگلیس، برت جان کورن از هلند، پاول دیونی از انگلیس، جان اتول از ایرلند، توبی هیوز از انگلیس و کلوم کوتس از انگلیس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی حضور دارند.  

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار