مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. آبان 1395 - 10:16   |   کد مطلب: 18693
گزارشی از شروع یک کار تاثیر گذار در قرارگاه شهید احمدی روشن همدان
انتشار روزانه حرف های کمتر منتشر شده مسئولین همدان در یک کانال تلگرام دانشجویی+تصاویر
قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان همدان در اقدامی ابتکاری در کانال تلگرام خود، عکس نوشت هایی از اظهارات قابل تامل و کمتر منتشر شده مسئولین استان در حوزه های مختلف بصورت روزانه منتشر میکند که با بازتاب مناسبی در کانال ها و گروه های تلگرامی مواجه شده است.

به گزارش صدای دانشجو قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان همدان در اقدامی ابتکاری در کانال تلگرام خود، عکس نوشت هایی از اظهارات قابل تامل و کمتر منتشر شده مسئولین استان در حوزه های مختلف بصورت روزانه منتشر میکند که با بازتاب مناسبی در کانال ها و گروه های تلگرامی مواجه شده است.

 

گفتنی است قرارگاه شهید احمدی روش بسیج دانشجویی استان همدان از اواسط آبان 95 و با هدف پیگیری مسائل اساسی استان از طریق هسته های علمی تخصصی  تشکیل شده و علاوه بر مطالبه گری از مسئولین، گفتمان سازی را نیز برعهده دارد.

 

این عکس نوشت ها که بصورت روزانه در کانال تلگرام قرارگاه احمدی روشن همدان منتشر میشود، حاوی مطالب کمتر منتشر شده از مسئولین استان همدان در سخنرانی ها و مصاحبه های خود است که در اکثر موارد به دلایل مختلفی مورد توجه کافی رسانه ها و افکار مومی قرار نگرفته است.

 

طبق بررسی ها، ایده اولیه این عکس نوشت ها از طریق کانال تلگرام قراگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی کشور بودهکه هر روز عکس نوشتی از مسائل اساسی کشور منتشر میکند که در حال حاضر کانال تلگرام قرارگاه احمدی روشن همدان مبتنی بر این ایده اما بصورت بومی و مسائل درون استانی در حال تولید و انتشار این عکس نوشت هاست.

 

قرارگاه شهید احمدی روشن همدان در حال حاضر در رصد مسائل استان در شش حوزه صنعت، مدیریت شهری، کشاورزی و محیط زیست، تعلیم و تربیت، سلامت و تاریخ شفاهی است و تولید و انتشار این عکس نوشت ها نیز حاصل همین رصد مسائل استان است.

 

در ادامه چندین عکس نوشت که در روزهای اخیر در کانال تلگرام قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی همدان منتشر شده است، قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار