مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. آبان 1395 - 20:19   |   کد مطلب: 18694
معاون عمرانی استاندار همدان در پاسخ به خبرنگار صدای دانشجو:
بین 9تا 10میلیون فیش حقوقی بنده است/ از شرکت علیصدر حتی یک ریال هم حقوق دریافت نمیکنم
معاون استاندار همدان و مدیر عامل شرکت علیصدر ظهر دوشنبه 24آبان به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه بوعلی پیرامون پرونده غار علیصدر همدان و مباحث پیرامونی آن توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش صدای دانشجو  محمودرضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان و رئیس هیئت مدیره شرکت سیاحتی علیصدر و حمید رضا یاری، مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ظهر دوشنبه 24آبان به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه بوعلی پیرامون پرونده غار علیصدر همدان و مباحث پیرامونی آن توضیحاتی ارائه دادند.

 

در بخش از این برنامه محمود رضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان در پاسخ به سوال خبرنگار صدای دانشجو مبنی بر نامه قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی استان همدان در 14تیر95 به استاندار همدان و مدیران ارشد استان مبنی بر شفاف سازی فیش های حقوقی خود گفت: اگر دولت تصمیم گرفت تا فیش حقوقی تمامی مدیران در سیستم گذاشته شود بنده نیز خواهم گذاشت ولی در حال حاضر اگر میخواهید میتوانم حقوق خود را شفاف بگویم، میگویم.

 

وی اضافه کرد: بنده 33 سال سابقه کار دارم و مدرک تحصیلی بنده فوق لیسانس است که در آخرین حکم حقوقی که امسال اعلام شده است 7میلیون و 900 هزار تومان بعنوان حقوق ثابت است و حدود دو و نیم میلیون تومان نیز بعنوان اضافه کار و مسائل این چنینی دریافت میکنم که جمعا زیر 10میلیون تومان یعنی بین 9و 10میلیون تومان میشود.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت سیاحتی علیصدرهمدان درباره اینکه از این شرکت آیا حقوقی دریافت میکند یا خیر گفت: از شرکت سیاحتی علیصدر یک ریال هم حقوق دریافت نمیکنم اما در صورت تصویب مجمع، سالیانه به اندازه یک ماه حقوق کارمندی بنده یعنی حدود هفت میلیون تومان دریافت میکنم.

 

معاون عمرانی استاندار همدان در انتها نیز تاکید کرد به جز موارد گفته شده از هیچ نهاد دیگری به هیچ وجه دریافتی ندارم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار