مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آبان 1395 - 21:46   |   کد مطلب: 18701
بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه اعلام کرد:
آغاز به‌کار قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان همدان
بسیج دانشجویی استان همدان چهارشنبه 26آبان 1395 در بیانیه ای بصورت رسمی آغاز بکار قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن در راستای مطالبه گری تخصصی از مسئولین اعلام کرد.

به گزارش صدای دانشجو بسیج دانشجویی استان همدان چهارشنبه 26آبان 1395 در بیانیه ای بصورت رسمی آغاز به کار قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن در راستای مطالبه گری تخصصی از مسئولین اعلام کرد.

 

در این بیانیه آمده است: امروز نقش و رسالت دانشگاه، یک نقش تعیین‌کننده است؛ ولو تعیین‌کننده برای زمان حال نه، اما تعیین‌کننده برای آینده کشور است. امروز تصمیم دانشگاهیان و همت آنان، همانند سوزنبانی است که دو مسیر ریلی را به کلی از هم جدا می‌کند و دانشگاهیان در حال حاضر همان نقش سوزنبان را دارند که می‌توانند با همتی که در این برهه از زمان دارند، ریل حرکت ملت ایران را به ست رفاه، عزت، ترقی و استقلال کامل قرار دهند.

 

این بیانیه می‌افزاید: بر اساس تحلیل بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مورد ویژگی‌های جریان‌های دانشجویی، علاوه بر نیروی متعهد و متخصص، نقش‌آفرینی از طریق مطالبه‌گری و گفتمان سازی دو کار ویژه و اصلی جنبش دانشجویی است. در حال حاضر حل مسائل کشور و تولید علم دو هدف و آرمان فعالیت های علمی است و تشکل های دانشجویی با توجه به ظرفیت هایی که دارند از طریق مطالبه گری و گفتمان سازی، حل مسائل اساسی را ییگیری باید کنند که برای این امر عنوان مواجهه تخصصی با مسائل اساسی انتخاب شده است و تشکیل قرارگاه شهید احمدی روشن در معاونت علمی سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز مبتنی بر همین ایده و برای ساماندهی هسته های تخصصی دانشجویی بوده است.

 

در این بیانیه آمده است: پس از ایده موفق قرارگاه شهید احمدی روشن در پیگیری مسائل اساسی کشور، تشکیل قرارگاه‌های استانی برای پیگیری مسائل اساسی بومی نیز لازم و ضروری دیده شد که شاهد شکل گیری قرارگاه های استانی برای ساماندهی و هماهنگی هسته های تخصصی مطالبه گری بودیم. به لطف خدای متعال و پس از پیگیری‌های صورت گرفته در معاونت علمی بسیج دانشجویی استان همدان و مبتنی بر نیازهای ضروری استان، لازم است به مردم مومن و مجاهد همدان به خصوص جامعه دانشگاهی آغاز فعالیت های «قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن» را اعلام بداریم.

 

این بیانیه می‌افزاید: رسالت اصلی قرارگاه شهید احمدی روشن در استان همدان پیگیری مطالبات رهبر انقلاب اسلامی از مسئولین و نهادها خواهد بود و این امر را مبتنی بر ظرفیت های موجود و از طریق هسته های علمی در 6 حوزه مدیریت شهری، کشاورزی و محیط زیست، تعلیم و تربیت، سلامت، تاریخ شفاهی و صنعت پیگیری خواهد کرد.

 

در این بیانیه با بیان اینکه منبع اصلی قرارگاه شهید احمدی روشن در مطالبه گری از مسئولین مطالبات صریح رهبر انقلاب اسلامی است و تمامی سعی و تلاش در اجرای مطالبات مبتنی بر آموزه های اسلامی و دینی خواهد بود، آمده است: مبنای اصلی تمامی مطالبات و اقدامات قرارگاه شهید احمدی روشن مبتنی بر دوگانه اسلام ناب محمدی، اسلام پابرهنگان و محرومان و مستضعفین با اسلام آمریکایی، اسلام مقدس نمایان متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بی درد خواهد بود و ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار، پول پرستی، تحجر گرایی و مقدس نمایی است باید همه ی افرادش بسیجی باشند.

 

در پایان بیانیه آمده است: ازخدای متعال عاجزانه خواهانیم تا مارا در این عرصه ای که با تازگی در آن پانهاده ایم یاری نماید و لحظه ای ما و ملت ما را به خود واگذار نکند.

 

لازم به ذکر است، اخبار، اطلاعیه ها و اعلام مواضع رسمی قرارگاه شهید احمدی روشن از طریق پایگاه اطلاع رسانی رسمی قرارگاه شهید احمدی روشن به نشانی Roshanhamedan.blog.ir و از طریق شبکه اجتماعی موبایلی به نشانی Telegram.me/roshanhamedan خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار