مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. آذر 1395 - 10:47   |   کد مطلب: 18722
رئیس کیمسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در گفتگویی با صدای دانشجو از بیانیه دانشجویان ترم3 علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا مبنی بر رعایت اولویت پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی نسبت به مدیران در شهرداری همدان استقبال کرد و تاکید کرد که این امر در شورای شهر همدان نیز در حال پیگیری است.

حمیدرضا طبی مسرور، رئیس کیمسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در گفتگویی با صدای دانشجو از بیانیه دانشجویان ترم3 علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا مبنی بر رعایت الویت پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی نسبت به مدیران در شهر داری همدان استقبال کرد و تاکید کرد که این امر در شورای شهر همدان نیز در حال پیگیری است.

 

طبی مسرور با اشاره به بیانیه دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا گفت: آنچه را که در بیانیه دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا آمده بود، پیشنهاد خود اعضای شورای شهر همدان است که شهرداری همدان حق ندارد حقوق مدیران را پرداخت کند مادامی که حقوق کارگران و نیروهای خدماتی پرداخت نشده است و ما در ماه گذشته همین مساله را شورای شهر مصوبه کردیم و برای شهرداری همدان فرستادیم.

 

وی افزود: شهرداری همدا با جدیتی که ما خواستار شده بودیم این مساله را پیگیری نکرده بودند که بازم در این مورد در جلسات شورای شهر همدان تذکرات لازم به شهردار همدان داده شد.

 

رئیس کیمسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان  تاکید کرد: بنده دیدم که دانشجویان محترم هم حساسیت ما را هم دارند و در بیانیه ای نسبت به این مساله موضع گیری کرده اند که ما از این امر استقبال میکنیم. خود بنده حقوقم را شهرداری همدان میگیرم و امروز که 7آذر هست هنوز حقوق خود را دریافت نکرده ام ذرصورتی که در ماه های گذشته در دهه آخر هرماه این حقوق واریز میشد.

 

طبی مسرور در انتها یادآور شد پیگیر این مسئله هستیم که اولویت پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی نسبت به مدیران اجرایی شود.

 

گفتنی است دانشجویان ترم3 علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا شنبه 6آذر1395 در واکنش به اخبار و مصاحبه های منتشر شده در فضای مجازی و خبرگزاری ها، با صدور بیانیه‌ای خطاب به شهردار همدان تاکید کرده بودند  که بنابر رسالت دانشجویی خود لازم می بینیم که بر شهردار محترم همدان یادآوری کنیم هر انسان آزاده ای این اصل را میپذیرد که اولویت در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارگران، رفتگران زحمت کش و نیروهای خدماتی به موقع و قبل از مدیران و نیروهای ستادی شهرداری همدان باشد.

 

 

در همین رابطه بخوانید:

دریافت حقوق کارگران را بر خود مقدم بدانید/پرداخت حقوق رفتگران باید قبل از مدیران باشد

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار