مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آذر 1395 - 14:34   |   کد مطلب: 18727
در آستانه روز دانشجو مستند جنجالی شب نامه به همت بسیج دانشجویی شنبه 13آذر95 در دانشگاه صنعتی همدان اکران خواهد شد.

به گزارش صدای دانشجو سه شنبه 4ابان1395  قرار بود مستند «شب نامه» که با محوریت جاسوسی‌های نوین است در دانشگاه تهران رونمایی شود که به دلیل فشارهای خارج از فضای دانشگاه لغو شد. با این حال این مستندجنجالی  در حوزه هنری رونمایی شد و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

 

پس از اکران این مستند جنجالی در دانشگاه های بوعلی سینا و دانشگاه ازاد همدان، حالا قرار است این مستند جنجالی شنبه 13آذرماه95 در دانشگاه صنعتی همدان اکران شود.

 

طبق تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی صورت گرفته شده است  مجوزهای لازم برای اکران این مستند توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان اخذ شده است و هماهنگی های لازم نیز برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است این مستند روز شنبه 13آذرماه95 ساعت 12:30 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی همدان برای عموم دانشجویان اکران خواهد شد.

 

 

شب نامه، محصول سفیر فیلم و کارگردانی سیدمهدی کرباسی روايتى است از پشت پرده اتفاقات شش ماه فعالیت كانال تلگرامى به همین نام كه در طى فعاليت خود شبکه جاسوسی که در بین کارآفرینان کشور نفوذ کرده را آشکار می‌کند.

 

در طی این شش ماه چندين هزار نفر از فعالين اكوسيستم استارت آپى كشور به طور مداوم محتوای منتشر شده در كانال شب نامه را پیگیری می‌کردند و با ادمین این کانال «عرشیا کاظم‌زاده» به طور مستمر مکالمه می‌کردند.

 

فعالیت شبکه هوشمند تغییر در كشور موضوع اصلى مستند «شب نامه»، جدیدترین تولید مرکز سفیرفیلم است که فعالين اصلى محيط استارت آپى از جمله كارآفرينان، خبرنگاران، دلالان سرمايه‌گذارى در آن حضور دارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار