مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آذر 1395 - 16:16   |   کد مطلب: 18728
فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان گفت: برگزاری تریبون آزاد، برپایی مناظرات دانشجویی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با رؤسای دانشگاه‌ها در راستای بیان مطالبات دانشجویان از مهمترین برنامه‌های روز دانشجو است.

به گزارش صدای دانشجو ، طیب فریادرس در گفت‌وگو ‌ با خبرنگار تسنیم در همدان، با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر روزی است که دانشجویان در اعتراض به سفر ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا به ایران راهپیمایی کرده و سه شهید را تقدیم اسلام کردند.

وی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی دانشجویان سبب بقای انقلاب اسلامی است، افزود: اگرچه برخی افراد به دنبال از بین بردن روحیه استکبارستیزی در مردم به ویژه دانشجویان هستند اما مبارزه با استکبار از جمله ویژگی‌های دانشجویان ایرانی است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان حضور در راهپیمایی با شکوه میلیونی اربعین را نشانه الگوپذیری مردم ایران از امام حسین(ع) در مبارزه با ظالم و استکبار دانست و بیان کرد: همزمان با گرامیداشت 16 آذر "روز دانشجو" برنامه‌هایی از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری تریبون آزاد، برپایی مناظرات دانشجویی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با رؤسای دانشگاه‌ها در راستای بیان مطالبات دانشجویان از مهمترین برنامه‌های روز دانشجو است.

فریادرس عنوان کرد: در ایام 16 آذر جلسات مناظره با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و نمایندگان جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب و اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی سخنرانی نمایندگان دانشجویان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه 19 آذر با موضوع "مواضع انقلاب اسلامی و مطالبات رهبر انقلاب" را از دیگر برنامه‌های روز دانشجو برشمرد و تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، ملایر و دانشگاه بوعلی‌سینا نیز جلسات پرسش و پاسخ با حضور هیئت رئیسه دانشگاه‌ها پیرامون مطالبات صنفی دانشجویان برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان با تشریح دیگر برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های استان اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی مسابقات ورزشی و کتابخوانی و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌هایی است که سعی شده با برگزاری آنها علاوه بر ایجاد فضایی شاد برای دانشجویان، مواضع جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب نیز گفته شود.

وی درباره همایش چند هزار نفری "جوان انقلابی" نیز گفت: این همایش که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود با حضور با شکوه دانشجویان استان و با موضوع "مطالبات انقلابی رهبر معظم انقلاب از دانشجویان و مردم" به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار