مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. آذر 1395 - 15:14   |   کد مطلب: 18745
انجمن اسلامی تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی برگزار میکند
"سیانور" شب یلدا در دانشگاه علوم پزشکی همدان اکران خواهد شد+پوستر
فیلم سینمایی سیانور که داستان فیلم حول تلاش ساواک برای پیدا کردن این گروهک مجاهدین خلق در دهه50 می چرخد سه شنبه 30آذر همزمان با شب یلدا در دانشگاه علوم پزشکی همدان اکران خواهد شد.

به گزارش صدای دانشجو به همت انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی همدان فیلم سینمایی سیانور سه شنبه 30آذر95 در این دانشگاه اکران خواهد شد.

 

فیلم سینمایی سیانور همزمان با شب یلدا در سالن همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان اکران خواهد شد و مطابق آنچه که در پوستر تیلیغی این فیلم آمده است دانشجویان برای تهیه بلیط باید به دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی همدان واقع در راهرو دکتر قریب مراجعه نمایند.

 

این فیلم سه شنبه 30آذر95 از ساعت 20الی22 در سال همایش های علوم پزشکی اکران خواهد شد و طبق هماهنگی ها زمان حرکت سرویس ها از درب خوابگاا های دانشجویی از ساعت19:30 خواهد بود.

 

گفتنی است قصه سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی در دهه ۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم به بخش‌هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می‌پردازد.

 

سیانور یک درام تاریخی است که با کشته شدن مستشاران آمریکایی توسط گروهک مجاهدین خلق در دهه 50 آغاز می شود. قصه فیلم حول تلاش ساواک برای پیدا کردن این گروهک می چرخد.

 

در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی به ایفای نقش می پردازند.

 

عوامل تولید "سیانور" عبارتند از: کارگردان: بهروز شعیبی، نویسنده: مسعود احمدیان، بازیگردان: علی صلاحی و تهیه کننده: سید محمود رضوی و این فیلم محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار