مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آذر 1395 - 13:13   |   کد مطلب: 18755
اقدام ابتکاری دانشجویان گردان بدریون بسیج دانشجویی استان همدان
جشن مردمی آزاد سازی شهرحلب در مرکز شهر همدان
به مناسبت پیش‌روی رزمندگان در جبهه مقاومت و آزاد سازی شهر حلب جشن مردمی پیروزی مقاومت در مرکز شهر همدان توسط دانشجویان گردان بدریون بسیج دانشجویی همدان برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، همزمان با پیش‌روی رزمندگان در جبهه مقاومت و آزادسازی شهر حلب، مردم همدان که تاکنون 11 شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند جشن پیروزی مقاومت را برگزار کردند.

علی رغم برودت هوا، جوانان مؤمن و انقلابی شهر همدان به همراه اعضای گردان بدریون ناحیه بسیج دانشجویی در اقدامی تحسین برانگیز با تزئین بخشی از خیابان بوعلی و نصب پرچم‌های مرگ بر امریکا، تصاویر شهدا و فرماندهان جبهه مقاومت، با توزیع دمنوش و شیرنی کام مردم دارالمجاهدین را شیرین کردند.

اقدام این جوانان مؤمن و انقلابی در برپایی ایستگاه صلواتی که یادوخاطره شیرین آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه را در یادها زنده می‌کرد، با استقبال گسترده مردم همراه بود.

نصب پرچم‌های سرخ مقاومت، مرگ بر امریکا و بنرهایی با مضامین، حلب آزاد شد، خداقوت، چشمت روشن فرمانده، راه قدس از کربلا می‌گذرد و غیره جلوه‌ای دیگر به شهر داده بود.

همزمانی جشن پیروزی مقاومت در سوریه و آزادی شهر حلب با سالروز ولادت فرمانده دل‌ها، حبیب سپاه "سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی" معنای دیگری به این جشن بخشیده بود.

جشن پیروزی مقاومت در همدان که از روز گذشته شروع شده است امروز نیز با حضور فرماندهان جبهه مقاومت، رزمندگان و مدافعان حرم همدانی، اقشار مختلف مردم و با سخنرانی جانشینی فرمانده سپاه استان و فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) همدان ادامه می‌یابد.

استان همدان علاوه بر ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به جبهه مقاومت و پشتیبانی از این جبهه، تاکنون 11 شهید مدافع حرم از جمله قافله سالارشهدای مدافع حرم سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهید همدانی مبدع طرح حشت الشعبی یا همان بسیج عمومی در سوریه بود که سال گذشته حین انجام عملیات مستشاری در منطقه حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

این فرمانده دلاور و کهنه سرباز میدان‌های نبرد حق علیه باطل، با حضور در جبهه مقاومت در کسوت فرماندهی نیروها، علاوه بر جلوگیری از سقوط دمشق و حکومت بشار اسد، نقش بزرگی را در شکست گروه‌های تکفیری و داعشی ایفا کرد.

آزادی شهر حلب به دست نیروهای مردمی و نظامی نتیجه  اقدامات و زحمات طاقت فرسای این شهید معزز و سایر فرماندهان جبهه مقاومت در سه سال گذشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار