مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. دى 1395 - 11:13   |   کد مطلب: 18782
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با صدای دانشجو:
نمایندگان همدان حداقل برای تبلیغات هم که شده قائل به شفافیت حقوق مسئولین برای مردم باشند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به تبصره5 ماده38 گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه: داقل از نمایندگانی که میدانیم روحیه ی فساد ستیزی و انقلابی دارند انتظار داریم نسبت به شفافیت اهمیت قائل شوند تا از این طریق دست کم راه تبلیغات عوام فریبانه برای نمایندگانی که پرونده قابل قبولی ندارند بسته شود

فرامرز ابوطالبی در مصاحبه با خبرنگار صدای دانشجو با اشاره به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه ششم توسعه و مسائل مطرح شده درباره تبصره5 ماده38 اظهار داشت: دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون تلفیق در حالی نسبت به حذف عبارت "و عموم مردم" از تبصره ی 5 ماده 38 گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه عقب نشینی کرد که این دست کار ها در سابقه ی ایشان تازگی نداشته و در ماجرای شفاف سازی هزینه های انتخاباتی اسفند94 هم با چنین رفتاری از جانب ایشان رو به رو بودیم.

 

وی با طرح این سوال که چرا یک نماینده انقلابی که خود را از مردم میداند باید تحت فشار از یک موضع کاملا "غیر مردمی" عقب نشینی کند و برای چنین موضوعی تنها زیر فشار ارزش قائل شود، ادامه داد: مگر غیر از این است که مسیر انقلاب با مردم و اعتماد آنها به مسئولینش پیش میرود؟! مگر غیر از این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند شفافیت معنایش این است که مسئول در جمهوری اسلامی عملکرد خودش را به طور واضح در اختیار  مردم قرار دهد؟! مگر غیر از این است که علی (ع) میفرمایند حق شما بر من آن است که جز اسرار جنگ، چیزی را از شما پنهان نسازم؟! پس چرا یک نماینده ی انقلابی که خود را بیرون آمده از دل مردم میداند نسبت به این مهم که تضمین کننده راه انقلاب و لازمه ی شفافیت و "حق مردم به گفته ی امام علی (ع)" است، توجهی ندارد.

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا تاکید کرد: از آقای حاجی بابایی انتظار میرود که روحیه ی مردمی بیشتری به خرج داده و برای افکار عمومی اهمیت بیشتری قائل شوند، چرا که این انقلاب از دل مردم و اعتماد آنها بیرون آماده است.

 

ابوطالبی با اشاره به سخنان امیر خجسته در مصاحبه با پایگاه خبری-تحلیلی نافع گفت: سخنان نماینده ی دیگر همدان هم قابل تامل است؛ آقای خجسته در سخنان خود نسبت به این تبصره، از شفاف سازی حقوق ها برای دستگاه های نظارتی سخن به میان آورده اما از شفاف سازی برای مردم چیزی نگفته است، خوب بود ایشان در این موضوع هم، همان روحیه ی عوام فریبانه خود را حفظ میکرد. البته شاید هم شفافیت در نظر نماینده محترم، اقدام پر خطری است چرا که با مشخص شدن ریشه هزینه های بالا برای انتخابات و چمن مصنوعی و... امکان برداشت های انتخاباتی از ایشان گرفته میشود. هرچه نباشد در نظر عده ای مهم انتخابات و تبلیغات انتخاباتی است و نسبت به هر موضوع دیگری ارجعیت دارد، بنابر این ممکن ست شفافیت به طبع عوام فریبانه ی عده ای خوش نیاید چون با انتخابات و تبلیغات آن در تعارض است.

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در پایان تاکید کرد: آن چیزی که روشن است، این است که رفتار هایی از این دست تنها همراهی با "دولت محرمانه" بوده که نه تنها در شان نمایندگان مردم نیست بلکه با رفتار انقلابی که محورش مردم است هم سازگاری ندارد، لذا حداقل از نمایندگانی که میدانیم روحیه ی فساد ستیزی و انقلابی دارند انتظار داریم نسبت به شفافیت اهمیت قائل شوند تا از این طریق دست کم راه تبلیغات عوام فریبانه برای نمایندگانی که پرونده قابل قبولی ندارند بسته شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار