مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. دى 1395 - 19:46   |   کد مطلب: 18938
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: عباس زندی در مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور مقام دوم را کسب کرد.
نائب قهرمانی وزنه‌بردار ملایری در مسابقات جوانان کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ملایری‌ها؛ غلامحسن اکبری اظهار داشت: عباس زندی وزنه‌بردار جوان و خوش آتیه شهرستان ملایر در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در استان البرز موفق به کسب مقام نائب قهرانی شد.

وی افزود: این مسابقات در شهر کرج برگزارشده که در آن ورزشکار جوان ملایری در دسته 77 کیلوگرم نایب‌قهرمانی این مسابقات را کیب کرد.

از آن خود بکند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به قهرمانی بانوان ووشوکار ملایری در مسابقات استان بیان کرد: تیم ووشوی بانوان این شهرستان در سه رده سنی نوجوانان, جوانان و بزرگ‌سالان  در مسابقات انتخابی استان در روز جمعه که در همدان برگزار گردیده  شرکت نمود.

وی افزود: بانوان ورزشکار ملایر در این مسابقات و با کسب 9 مدال طلا،5 مدال نقره و 3 مدال برنز بر سکوی قهرمانی استان تکیه زدند.
اکبری با اشاره به مدال‌آوران ملایر در این مسابقات بیان کرد: خانم‌ها زینب آقاجانی و زهرا پژوهش مدال طلا ، زهرا پژوهش و زینب آقاجانی مدال نقره، فاطمه پژوهش و محنا روستایی مدال برنز مدال‌آوران ملایر در سبک تالو رده سنی نوجوانان بودند.

وی با اشاره به مدال‌آوران در بخش ساندا بیان کرد: یکتا لطفی و تینا لطیفی مدال طلای رده سنی نوجوانان و
مینا جعفری مدال طلا, مهدیس کاشانی و مبینا هاشمی مدال نقره, ملیکا افشاری و محدثه نجفی مدال برنز رده سنی جوانان این مسابقات را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مژده سجادی، حدیث قنبری، پروین احمدوند و زاهده داوری مدال طلا و روژین خاجوند مدال نقره رده سنی بزرگ‌سالان بخش ساندای این مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار