مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. شهريور 1391 - 13:41   |   کد مطلب: 1897
واکنش جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران به اهانت مشاور روحانی به علامه مصباح:
می‌خواهند با «فحاشی» به علما، پدر معنوی فتنه را برگردانند
به گزارش صدای دانشجو یک عنصر نه چندان خوش نام سیاسی که حکم مشاوره رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز در کارنامه خود دارد، اخیرا طی یادداشتی که روز پنج شنبه در یکی از روزنامه های حامی هاشمی منتشر شده، با حمله شدید به آیت الله مصباح یزدی، اهانت های بی سابقه ای را علیه ایشان انجام داد.
می‌خواهند با «فحاشی» به علما، پدر معنوی فتنه را برگردانند

کانون دانشجویان مدافع انقلاب اسلامی دانشگاه تهران، طی بیانیه‌ای اهانت‌های بیان شده خطاب به آیت الله مصباح یزدی از سوی یکی از مشاوران سابق آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را محکوم کردند.

بسم رب المظلومین

1. در مکتب ماکیاولیسم مرسوم است اگر شخص حقیری  نیاز به دیده شدن و توجه داشته باشد، به بزرگان فحاشی می کند. این روال همیشگی تاریخ بوده است و چه آن زمان که بزرگان و یاران ائمه علیه السلام مورد طعن و لعن بی خردان قرار می گرفتند و چه در دوران مشروطه که بزرگانی چون شیخ فضل الله نوری مورد اهانت پست ترین انسان ها قرار گرفتند و چه در دوران انقلاب اسلامی که بزرگانی مانند شهید مطهری و شهید بهشتی، قبل از ترور فیزیکی مورد شدید ترین توهین های جاهلان زمان و دشمنان قرار گرفتند، روال تاریخ یکسان و تنها نقش افراد مختلف تفاوت کرده است؛ سنت الهی همواره بر عزت روز افزون مومنین و خواری منافقین و جاهلان بوده است؛ وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَ لِرَسُولِه وَ لِلْمُؤْمِنِينَ

2. نگاهی گذرا به تاریخ معاصر نشان می دهد همواره روحانیت اصیل و انقلابی که در بزنگاه های تاریخی با انذار نسبت به انحراف‌هاي مختلف، نقشی روشن‌گرانه در برابر تحریف مسیر ملت داشته است، مورد آماج حملات و تخریب های کینه توزانه دشمنان خارجی و منافقین داخلی بوده است. یکی از چهره هایی که بنا بر شهادت تاریخ، همواره مورد کینه و تخریب دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بوده، حضرت آیت الله مصباح یزدی است که از همان سال‌های قبل از انقلاب اسلامی در قم به همراه تعدادی دیگر از روحانیون مبارز مشغول به تدوین مبانی نظری حکومت اسلامی و نفی رژیم طاغوت بود، هرچند عده ای مغرض سال‌ها بعد با نادیده گرفتن این موضوع خواستند منکر نقش مبارزاتی ایشان قبل از انقلاب شوند اما حجت الاسلام خسروشاهی از اعضای با سابقه مجمع روحانیون مبارز که خود پیش از انقلاب با ایشان در این راستا همکاری داشته است توضیح می دهد: «ایشان در هیچ زمینه ای، -زمینه های علمی، فلسفی، سیاسی و... – مایل نبود كه خودی نشان بدهد و همواره طبق معتقدات و باورهای خود به كار و مبارزه ادامه می داد... نشر نشریه «انتقام» آن هم به تنهایی و با امكانات بسیار محدود آن زمان، خود دلیلی روشن و آشكار بر این روش و تاكتیك و استمرار روح مبارزه (توسط ایشان) است.»

3. شخصیت فرزانه، دانشمند و مبارک علامه مصباح یزدی که به تصریح رهبر معظم انقلاب خلاء شهید مطهری و علامه طباطبایی را در عصر حاضر پر کرده اند، نیازی به رد یا تایید افراد دیگر ندارد، تنها همین بس که ایشان فصل مشترک حمله همه جریان های انحرافی از صدر انقلاب تا کنون بوده است، حزب توده، نهضت آزادی، اصلاح طلبان، جریان نفوذی در دولت دهم و اخیرا نیز حامیان تکیه گاه معنوی فتنه 88 که همه و همه یک پازل واحد را تکمیل می کنند و آن هم انتقام گیری از یکی از بصیر ترین و انقلابی ترین شخصیت های انقلاب اسلامی است.

4. مهملات اخیر منتشر شده کسی که در انتخابات محلس نهم علیرغم تبلیغات فراوان و حضور در لیستهای متعدد انتخاباتی، نتوانست تعداد آرای خود را به 60 هزار رای برساند ، نشان می دهد حمله به بزرگانی چون آیت الله مصباح این روزها با چه هدفی در حال تشدید است. زخم خوردگان سالهای گذشته که بواسطه اراده ملت دستشان از منابع عمومی قطع شده و به هر نحو تلاش می کنند بار دیگر به قدرت برگردند، طبق معمول به فحاشی روی آورده و با بیان مسایلی که بیش از هر چیز وصف کننده اعمال و گفتار خودشان است، می خواهند با فرار به جلو  و تطهیر حامی معنوی فتنه 88، خود را آماده بازگشت به عرصه سیاسی کنند اما هیهات که ملت بصیر و تیزبین ایران مانع حضور فتنه گران، حامیان آنها و ساکتین فتنه در مناصب رسمی و اجرایی کشور خواهد شد.

5. در پایان ضمن بازخوانی آیه شریه "ان الله یدافع عن الذین آمنوا" که با صراحت، مومنان را در برابر حملات منافقان و جاهلان دلگرم می سازد، اعلام می داریم ما به عنوان جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران اساسا برای مهملات و فحاشی های بی حساب و کتاب عده ای معلوم الحال ارزشی قائل نبوده و نیستیم و بیانیه فوق نیز پیش از آن که در پاسخ به جاهلان و هتاکان نوشته شده باشد، هشداری است به همه آنهایی که تصور می کنند با فروکش کردن فضای فتنه می توانند بی سر و صدا به عرصه سیاسی کشور بازگردند و در این زمینه، ابتدا پادوهای کوچک خود را برای آزمایش فضای سیاسی کشور به میدان می فرستند.

والسلام علیکم و رحمه الله

کانون دانشجویان مدافع انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

دیدگاه شما

آخرین اخبار