مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. شهريور 1391 - 13:52   |   کد مطلب: 1901
به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایسنا جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه نيروي انتظامي آمادگي برگزاري هرچه باشكوه‌تر اجلاس را در بعد امنيتي و انتظامي داراست، از اتخاذ 4 لايه امنيتي و نظامي براي پايتخت در زمان برگزاري اجلاس شانزدهم سران جنبش غيرمتعهدها در تهران خبر داد.
آماده‌باش برای اجلاس غيرمتعهدها/ اتخاذ 4 لايه امنيتی در تهران
سردار احمدرضا رادان درباره اقدامات امنيتي و نظامي اتخاذي براي با شكوه‌ برگزارشدن اين اجلاس گفت: براي مكان‌هاي برگزاري اجلاس در سطح كارشناسان، وزراي خارجه و سران چند لايه امنيتي و انتظامي تعريف شده، چهار لايه امنيتي و نظامي نيز براي شهر تهران تعريف كرده‌ايم و پرسنل نيروي انتظامي در آماده‌باش صد در صد براي برگزاري هرچه باشكوه‌تر اين اجلاس از بعد امنيتي و انتظامي هستند.
وي با اشاره به اهميت آسايش مردم گفت:‌ محدوديت‌هاي ترافيكي در برخي از جاها خواهيم داشت در برخي از معابر انسدادهايي انجام مي‌دهيم، البته در اين راستا معابر كمكي و پشتبياني براي تسهيل در رفت و آمد مردم در نظر گر فته شده است.
رادان در يك برنامه تلويزيوني با بيان اينكه ما ناچاريم يكسري محدوديت‌ها را براي تسهيل رفت و آمدها اعمال كنيم، گفت:‌ اطلاع‌رساني‌هاي لازم در اين ارتباط توسط راهنمايي رانندگي، رييس پليس تهران و همچنين شبكه‌پيام اعمال خواهد شد.
جانشين فرمانده ناجا به مردم توصيه كرد كه در زمان برگزاري اجلاس غيرمتعدها در محدوده اجلاس تردد كمتري داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار