مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. دى 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 19079
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت:
راهیان نور، احیای تفکر هشت سال دفاع مقدس
معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور در دهه سوم اسفندماه خبر داد.
راهیان نور، احیای تفکر هشت سال دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دکتر علی اکبر حائری موحد در گفت و گو با صدای دانشجو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که گفتند "من از این حرکت راهیان نور که چند سال است بحمدالله روزبه‌روز هم در کشور توسعه پیدا کرده بسیار خرسندم و این حرکت را حرکت بسیار بابرکتی میدانم" گفت : راهیان نور احیای تفکر هشت سال دفاع مقدس نمایان ساختن شجاعت و از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم به نسل جدید و انتقال فرهنگ شهادت و ایثار از نسلی به نسل دیگر است.

 

وی در مورد تاریخ اعزام به این اردو گفت: اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بنا به تصمیمات گرفته شده در دهه سوم اسفند ماه می باشد که در دو نوبت برای دانشجویان خواهر وبرادر انجام می شود.

حائری در مورد تعداد دانشجویان اعزامی گفت: تعداد نفرات هنوز مشخص نشده ، و با توجه به پیشنهاد بسیج دانشجویی، دانشگاه کمک هزینه ای به این اردو اختصاص خواهد داد.

وی در انتها با بیان اینکه کیفیت برنامه ی راهیان نور در سال های گذشته بسیار عالی بوده افزود بنا به گزارش نماینده ی دانشگاه که همراه دانشجویان به اردو اعزام میشود کیفت اجرای برنامه ها عالی و مورد رضایت دانشجویان بوده بازخورد این برنامه در دانشگاه هرسال بیشتر از سال گذشته می باشد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار