مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. دى 1395 - 16:05   |   کد مطلب: 19087
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: راه اندازی سامانه ثبت پرداختی های مدیران و کارکنان اجرایی به مثابه اتاق شیشه ای است.
 تمام پرداخت‌های مدیران در برنامه ششم برای مردم شفاف می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ محمد خدابخشی سخنگوی کمیسیون تلفیق و برنامه ششم توسعه در نشست خبری که صبح امروز با اصحاب رسانه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد در پاسخ به خبرگزاری دانشجو مبنی براینکه برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند در نسخه ارسالی متن قانون برنامه ششم به شورای نگهبان عبارت "و عموم مردم" در تبصره 5 ماده 38 این برنامه حذف‌شده است؛ اظهار داشت: آنچه به شورای نگهبان ارائه‌شده است راندیدم اما علی‌رغم مخالفت‌هایی که در خصوص تصویب عبارت و عموم مردم انجام شد ما از آن دفاع کردیم و درنهایت این تبصره مصوب شد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه چه برنامه‌های دیگری برای سامان بخشی به‌نظام پرداخت‌ها در برنامه ششم دیده‌شده، خاطرنشان کرد: تصویب کردیم تمامی پرداخت‌های مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف اعم از نقدی و غیرنقدی که باید معادل ریالی پرداخت‌های غیرنقدی محاسبه شود تجمیع گردد و در یک فیش منعکس شود.

خدابخشی تصریح کرد: این فیش ابتدا در سامانه ثبت و پس‌ازآن پرداخت می‌شود هم‌چنین در این سامانه باید امکان دسترسی به نهادهای نظارتی فراهم شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه معتقد است: تأسیس چنین سامانه‌ای مانند اتاق شیشه‌ای است که تمامی پرداخت‌های مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف در آن دیده می‌شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار