مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. بهمن 1395 - 13:58   |   کد مطلب: 19119
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی فرایند شکل گیری این جبهه را تشریح کرد و گفت: ۲۵ قشر در جبهه مردمی انقلاب اسلامی داریم که جلسات آن در حال برگزاری است و از هر قشر تعدادی انتخاب می شوند.
 ۲۵ قشر در جبهه مردمی انقلاب اسلامی حضور دارند/ ۱۴ بهمن؛ اولین کنگره سراسری جبهه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، مرندی در نخستین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب گفت: پزشکان جامعه اسلامی در انقلابی بودن نقطه اشتراک دارند و نام جبهه مردمی انقلاب اسلامی همه را به یاد روزهای آغاز انقلاب می اندازد.

 

وی هدف تشکیل این جبهه مردمی را همایت از مردم جامعه دانست و گفت: مردم بیشتر از همه در انقلاب و جنگ تحمیلی و دیگر عرصه ها نقش اساسی داشته اند و  تشکیل این جبهه نیز برای نقش آفرینی بیشتر مردم در عرصه اداره کشور است.

 

مرندی افزود: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا عدالت را در جامعه اسلامی ایران پیاده کنیم که خواست و دغدغه اصلی امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب بوده است .

 

وی تأکید کرد: این جبهه مردمی برای حرکت در راه امام خمینی ره و انقلاب اسلامی تشکیل شده و به دنبال این هستیم که کار را در دست دل سوزان انقلاب قرار دهد.

 

مرندی دو هدف مهم را موجب تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این جبهه به دو دلیل تشکیل شد یکی کوتاه مدت که انتخاب ریاست جمهوری است و هدف بلند مدت آن نظارت بر عملکرد مسئولان و هم فکری با مسئولان برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی است.

 

وی در پایان تاکید کرد: باید جلوی برخی انحرافات را در جامعه گرفت مانند فساد های اقتصادی و حقوق های نجومی, امید واريم جبهه مردمی انقلاب اسلامی بتواند این وظایف و اهداف را به خوبی تحقق بخشد.

 

اولین هدف جبهه مردمی انقلاب اسلامی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است

 

درادامه  روح الامینی، در اولین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب اسلامی در خصوص روند شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه مردمی برای تاثیر بر روند اجرایی کشور تشکیل شده و اولین گام تشکیل خود این جبه بود .

 

وی ادامه داد: اقدام بعدی جبهه مردمی انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری است البته مسائل سیاسی و اجتماعی و مقابله با بحران های اجتماعی نیز از اهداف تشکیل این جبهه مردمی است.

 

روح  الامینی با بیان اینکه به دنبال مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از قبیل تهدیدات خارجی و داخلی هستیم اظهار داشت: ضرورت بازگشت به انقلاب اسلامی و مردم و ضرورت رفتار فراجناحی مبانی نظری تشکیل این جبهه است.

 

وی افزود: در انتخابات مجلس دهم در انسجام و وحدت مردم در برخی شهرهای بزرگ موفق نبودیم و در برخی شهرام مثل مشهد موفق بودیم باید یک آسیب شناسی بکنیم و نگزاریم افراد سلیقه ای برخورد نکنند.

 

روح الامینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در انتخابات آتی باید آرا خاکستری را جذب کنيم ، اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی سازمان دهی نیروهای انقلاب در سراسر کشور و هدف بعد انتخابات ریاست جمهوری و اداره کشور است در این راه باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

 

روح الامینی در ادامه خاطر نشان کرد:  برای پیروزی در انتخابات آتی باید به مشترکات تکیه و از اختلاف دوری کرد و چند گام از اصول گرایی جولوتر رفت.

 

وی در ادامه فرایند شکل گیریها  جبهه مردمی انقلاب اسلامی تا به امروز را تشریح کرد و گفت: 25 قشر در  جبهه مردمی انقلاب اسلامی داریم که جلسات آن در حال برگزاری است و از هر قشر تعدادی انتخاب می شوند ودر چهاردهم بهمن اولین کنگره سراسری برگزار و  همه مسائل و انتخاب هیئت رئیسه به رای گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار