مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. بهمن 1395 - 23:23   |   کد مطلب: 19177
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: تا زمانی که شورای عالی سیاست گذاری تصمیم‌گیری نکرده این مواضع یا مواضع فردی و یا مواضع حزبی است. هرگاه شورا تصمیم‌گیری کند و به نتیجه نهایی رسد آن را متعاقابا اعلام خواهیم کرد.
 تصمیم نهایی برای کاندیدای اصلاح طلبان را شورای سیاست گذاری می‌گیرد نه احزاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در نشست خبری اش در پاسخ به خبرگزاری دانشجو مبتی بر اینکه به تازگی اعضای خزب کارگزاران و سازندگی جهانگیری و نجفی را به عنوان کاندیدای پوششی برای سال ۹۶ انتخاب کرده اند، آیا این تصمیم با هماهنگی شوزای عالی سیاست کذاری اتخاذ شده است، اظهار داشت:  احزاب می توانند نظر خودشان را داشته باشند و البته لازم است که نظراتشان را داشته باشند.

 

وی افزود: بارها نیز این موضوع را مطرح کرده ام؛ حتی ما برای انتخابات شوراهای شهر و روستا از همه احزاب خواستیم تا به ما لیست ارائه دهند اما چیزی که مشخص است تصمیم نهایی را شورای عالی  سیاست گذاری می گیرد.

 

عارف تصریح کرد: بنابراین تا زمانی که شورای عالی سیاست گذاری تصمیم گیری نکرده این مواضع یا مواضع فردی و یا مواضع حزبی است. هرگاه شورا تصمیم گیری کند و به نتیجه نهایی رسد آن را متعاقابا اعلام خواهیم کر‌د.

 
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: هنوز بحثی درباره افراد نشده و وارد مصادیق نشده ایم. تازه وارد بحث ریاست جمهوری شده ایم و ان شالله گزارش جلسات را به استحضار مردم و رسانه ها خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار