مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. بهمن 1395 - 14:32   |   کد مطلب: 19185
رئیس شورای شهر ملایر گفت: شهردار استیضاح نشده و فقط یک پرسش و پاسخ بوده است.
استیضاح شهردار ملایر صحیح نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ملایری‌ها؛ رضا زنگنه در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به عدم تدوین برنامه مدون برای شهر در این دوره اظهار داشت: برنامه پنج‌ساله شورا در این دوره با توجه به پایان برنامه پنجم توسعه قرار بود بر اساس برنامه ششم بوده که با توجه به طولانی شدن این امر برنامه‌ای به این دوره نرسید و من هم کم‌کاری کردم.

وی با اشاره به برخی از شایعات مبنی بر استیضاح شهردار بیان کرد: شورا می‌تواند ناظر بر عملکرد شهردار بوده و در غالب همین وظیفه بعضی از سؤال‌ها چند مورد سؤال از شهردار پرسیده شد.

رئیس شورای شهر ملایر بیان کرد: شهردار استیضاح نشده و این مسئله مورد تائید شورا نبوده و فقط یک پرسش و پاسخ بوده است و اگر شورا از شهردار سؤال نپرسد باید به عملکرد شورا شک کرد.

وی تأکید کرد: شورا در اجرای وظایف با هیچ‌کس عقد اخوت نداشته و هر اقدامی در شورا در راستای وظایف ذاتی آن است و بحث استیضاح و اختلافات در شورا را رد می‌کنیم.

زنگنه با اشاره به لیست منتشرشده درباره بدهی اعضای شورای شهر به شهرداری بیان کرد: انتشار این لیست کار بی‌خردانه‌ای از طرف یکی از مسئولان شهرداری بوده که در قالب شکایت شورا به استانداری آن مسئول جابه‌جا شد.

وی با اشاره به برخی حواشی مربوط به دفتر سرمایه‌گذاری بیان کرد: اعضای شورا به‌واسطه را مردم حافظ بیت‌المال بوده و برای هر قراردادی باید در ابتدا ثابت‌شده که فرد سرمایه‌گذار توانایی انجام کاری رادار است یا نه.

رئیس شورای شهر ملایر گفت: در مورد یکی از همین قراردادها که مربوط به ساخت مسکن‌های ویلایی بوده شورا ابتدا از فرد درخواست کرده که ثابت کند که تمکن مالی اجرای این پروژه را دارا است.

وی افزود: اما در اقدامی خودسرانه یک تابلو در ملایر نصب‌شده که حتی تعداد واحد نیز در آن اشتباه نوشته‌شده بود و تابلو زدن اشتباه بود.

زنگنه با اشاره به عدم قابلیت اجرایی تفاهم‌نامه‌ها گفت: از ابتدای ایجاد دفتر سرمایه‌گذاری تاکنون فقط یک قرارداد نهایی به شورا آورده شده است.

 

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار