مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. بهمن 1395 - 12:56   |   کد مطلب: 19197
عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکس که از خط قرمز ها عبور کند، برابر با قانون باید با آنها برخورد شود، هرکس که میخواهد باشد ولو برادر رئیس جمهور باشد.
افکار عمومی منتظر انعکاس رفتار رئیس جمهور نسبت به برادرش است/قوه قضائیه در مورد فریدون با اقتدار عمل کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، حسن بهرام نیا در رابطه با اظهارات سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر ارتباط برادر رئیس جمهوری با یک ابربدهکار بانکی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: آنچه که برای ما مهم است همه در برابر قانون یکی هستند، قانون ما براساس مبانی اسلام و اعتقادی است ،هیچ کس دربرابر قانون مجزا نشده است حالا هر کس میخواهد باشد.

 

وی ادامه داد: هرکس که از خط قرمز ها عبور کند، برابر با قانون باید با آنها برخورد شود، هرکس که میخواهد باشد ولو برادر رئیس جمهور باشد.

 

بهرام نیا افزود: ما باید به قانون که از اصول اساسی ما در کشور است، پایبند باشیم، رعایت بکنیم. خط قرمز همه شخصیت ها در همه کسوت ها همین قانون اساسی است.

 

وی یکی از مطالبات جدی مردم را اینگونه خواند: باید در چارچوب همان قانون که حد و حدودی مشخص دارد با هرکسی که از آن عدول بکند برخورد شود، حد و حدود جاری و ساری شود.

 

مردم منتظرند، اگر سکوت رسانه ای است مسئولین نباید غافل شوند

 

نماینده مردم نهاوند در رابطه با سکوت رسانه ها بیان داشت: اگر سکوتی است دلیل بر این نیست که مسئولین قوه قضائیه نسبت به این موضوع کوتاه بیایند یا کمرنگ برخورد بکنند.

 

بهرام نیا تأکید کرد: همانطور که وظیفه اصلی قوه قضائیه عدالت و عدالت محوری است، باید با هر خاطی وهمچنین این آقا مطابق قانون برخورد شود و او نیز مطابق چارچوب قانون پاسخگو باشد.

 

وی گفت: هیچ دلیلی نیست چون در رسانه ها و جراید آنچنان که باید و شاید این موضوع منعکس نشده است، قوه قضائیه به وظایفش عمل نکند، الان فضای کشور شاید متأثر ازحادثه پلاسکو باشد و فکر و نظر مردم معطوف به آن شده باشد ولی از طرفی چون در کشور ما این چنین موارد متعددی دیده شده است مردم منتظر هستند به این ها رسیدگی شود و اگر هم سکوتی خبری و رسانه ای است نباید مسئولین ما غافل از این برخورد قانونی شوند.

 

رئیس جمهور باید پیگیر باشد

 

حسن بهرام نیا با اشاره به این که رئیس جمهور به عنوان رئیس قوه مجریه است، اظهار داشت: بعد از مقام معظم رهبری دوم شخص مطرح رئیس جمهور است ، میطلبد افرادی که در مقام اجرایی قرار گرفته اند خودشان عامل باشند ولو اینکه برادرشان هم باشد.

 

وی با تأکید بر پیش قدم شدن رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور باید همکاری خود را مضاعف بکند بخاطر این که مردم از کسانی که به عنوان سردمدار حکومت و نظام اند، انتظار دارند اگر مفاسد، رانت یا خلافی را میبینند برخورد کنند و منتظر واکنش مسئولین هستند.

 

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برادر رئیس جمهور تأکید کرد: اتفاقا در منظر و افکار عمومی  فضایی به وجود آمده است که منتظر انعکاس و رفکس رفتار رئیس جمهور در موضوع برادرشان هستند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید رئیس جمهور مشتاق به پیگیری این مسئله در قوه قضائیه باشند همکاری مضاعف را داشته و به دست قانون بسپارند. قانون هر تصمیمی که گرفت همه مطاع آن هستند و باید تبعیت کنند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار