مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. بهمن 1395 - 20:11   |   کد مطلب: 19204
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: هدف عمده ای که در هر رزمایش دنبال می شود ارتقا آمادگی رزم یگان های منطقه و یگان های رزمی است که ما به این مهم در این مرحله از رزمایش دست پیدا کردیم.
کشور تهدیدی از سوی نیروهای تکفیری احساس نمی کند/ هدف رزمایش امام علی(ع) ارتقا آمادگی رزم یگانها است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از الوند خبر؛ سردار محمد پاکپور در حاشیه رزمایش امام علی(ع) با اشاره به آغاز رزمایش در روزهای گذشته، در خصوص حوزه های مسئولیتی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: مسئولیت شمال غرب، جنوب شرق، غرب کشور و شمال شرق کشور با نیروی زمینی سپاه است.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: یگان های ما دائما در حال تمرین و رزمایش هستند ولی این رزمایش امام علی(ع) برای هماهنگی های اجراء عملیاتی و تخصصی قرارگاه نجف اشرف بود که امروز مرحله پایانی این رزمایش را در منطقه عمومی غرب کشور داشتیم که به خوبی به اهدافمان دست پیدا کردیم.

 

سردار پاکپور تاکید کرد: هدف عمده ای که در هر رزمایش دنبال می شود ارتقا آمادگی رزم یگان های منطقه و یگان های رزمی است که ما به این مهم در این مرحله از رزمایش دست پیدا کردیم.

 

وی افزود: از سه روز پیش هم سطوح فرماندهی قرارگاه، سطوح فرماندهی رده های میانی و امروز هم سطوح تاکتیکی را به صورت عملی مورد ارزیابی قرار دادیم. یگانها، فرماندهان و نیروهای عمل کننده به خوبی در این رزمایش امتحان خود را پس داده و به همه اهدافی که از پیش تعیین کرده بودیم دست پیدا کردیم.

 

 فرمانده نیروی زمینی سپاه یادآور شد: در این منطقه ای که ما رزمایش را انجام دادیم تهدید وخطری وجود ندارد اما ما دائما باید تمرین داشته باشیم که آمادگی های خود رابالا ببریم.

 

وی گفت: قطعا بالا بردن آمادگی ها باعث پیشگیری هایی برای دشمنان ما خواهد شد تا به مرزهای ما حتی نزدیک هم  نشوند.

 

سردار پاکپور تاکید کرد: هر دشمنی که نسبت به امنیت جمهوری اسلامی ایران قصد یا نظری داشته باشد، در هر فاصله ای حتی فراتر از 40 کیلومتر را هدف قرار خواهیم داد.

 

 وی در جواب به این سوال که آیا از طرف گروه های تکفیری ممکن است تهدیدی متوجه مرزها و کشور باشد تأکید کرد: نیروهای تکفیری قطعا هیچ جایگاهی در کشور ما ندارند و قطعا تهدید در کشور ما در رابطه با نیروهای تکفیری وجود ندارد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار