مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. بهمن 1395 - 19:04   |   کد مطلب: 19301
حسین یکتا در جمع فعالان جبهه فرهنگی همدان:
برای جبهه فرهنگی یار جمع کنید
سومین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، با حضور فعال عرصه فرهنگی، حاج حسین یکتا، درمجتمع ابن سینا بر گزار شد.
برای جبهه فرهنگی یار جمع کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سومین همایش گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان:احمد عبودتیان هرندی، مدیرعامل محترم بنیاد خاتم الاوصیاء(عج)، حسین یکتا، مدیرعامل سابق و عضو هیئت مدیره بنیاد فرهنگی خاتمالاصیاء (عج) ، حمیدرضا مهدوی ارفع، دبیر شورای راهبردی بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) و غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه استان ،صبح روز پنج شنبه، چهاردهم بهمن ماه، در سالن ابن سینا برگزار شد.

 حسین یکتا، عضو هیئت مدیره بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در میان جمع فعالین جبهه فرهنگی استان، ضمن اشاراتی به لذت گرایی و طمع ورزی های خانواده شاه و دربار، در ابتدای سخن، تماشاگران را به بیان هرچه بیشتر خصوصیات و رفتارهای زشت درباریان و روشن سازی وقایع و فجایع آنان برای مردم ترغیب ساخت.

حسین یکتا، در این برنامه گفت: نگاه ویژه ای باید به جبهه فرهنگی داشت، چرا که فعالیت بیشتر در این عرصه، اردوگاه دشمن را کاملا به هم ریخته که سند آن هم سخنان رهبری و اعتقاد به دستگاه سنت الهی است، چرا که همچنان که می دانیم دشمن برای مقابله با ملت ما کار زیاد و خرج فراوان داشته است که البته مردم در بیست و دوم بهمن ۵۷همه ی توطئه های آنان را برهم زدند.

وی افزود: وجود افرادی  چون بنی صدر در عرصه سیاست، از حمایت فتنه گران بوده است و در مقابل آن تأثیر کلام امام و ایمان سرشار ایشان موجب گسترش موج انقلابی ایشان در سراسر جهان شد که اکنون نام و یاد امام در سراسر دنیا فراگیر است.

یکتا در جمع فعالین فرهنگی استان همچنین بیان داشت: همین اربعین، اربعین معمولی نیست و از آن باید استفاده کرد،دشمن دارد رصد می کند و این یک نبرد عظیم است، شما در پیچ مهم تاریخی هستید و و باید ید بیضایی شوید و عصای موسی را بندازید که اگر کار نکنید و عقب بکشید در مقابل شهدایی چون، شهید همدانی، باید پاسخگو باشید.باید نفر جمع کرد، با شبهات و عرفان های نوظهور مقابله کرد و به بررسی مشکلات، مشکلات ادارات و افراد جامعه پرداخت و حل آن را وظیفه خود دانست.

وی از حساس بودن شرایط و فتح جبهه های مختلف گفت و ادامه داد: برای دفاع اول باید قلب را در تسخیر پروردگار در آورد که دراینصورت مدافع حرم می شوی، شهید می شوی. در این جنگ نرم باید در کنار هم بود و کار کرد، طرح و نقشه ریخت و به ائمه اطهار متوسل شد، وگاهی همچون شهید حسن ترابیان باید به ضریح ائمه دخیل بست.

مدیر عامل سابق بنیاد خاتم الاوصیا، همچنین تشکیل و تأثیر محکم قرارگاه های فرهنگی را راهکاری مناسب دانست و مشارکت جمعی برای یاری دین خدا  را ملزم شمرد و در ادامه گفت: ستاد سازی اربعین را در برنامه خود باید داشت و برای هرچه بهتر عمل کردن در این جبهه باید تلاش و همیاری بیشتر و نزدیک سازی خود به خدا را  در دستور کار داشت.

در پایان این مراسم از مسئولین و فعالان پرتلاش جبهه فرهنگی استان تقدیر شد.

 

انتها پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار