مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. بهمن 1395 - 19:18   |   کد مطلب: 19307
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزت بر اساس انصاف و عدالت معنادار می شود، گفت: مقصر حقوق‌های نجومی ما هستیم چراکه قانون به شیوه‌ای نوشته شده که حقوق‌های نجومی به وجود آمده و بی‌عدالتی‌ها گسترش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فرهنگ نگار، مسعود پزشکیان چهارشنبه شب طی سخنانی در دومین شب از مراسم ویژه دهه فجر انقلاب که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مسجد حضرت ولیعصر(ع) منطقه نیروگاه قم برگزار شد، با اشاره به تصمیم آمریکا در خصوص منع ورود مسلمانان به آمریکا، اظهار داشت: ما به آمریکا نمی رویم آنها باید منت ما را بکشند که به آنجا برویم برای این کار باید صبر داشته باشیم و از محرماتی که ما را از عزت باز می‌دارد، دور شویم.

وی افزود: اکنون ملت ایران در ایام‌الله دهه فجر قیام کرده تا مقابله هجمه‌های مختلف تمام دنیا ایستادگی کنند و در این مسیر با تفرقه، قدرت‌طلبی و ثروت‌طلبی نمی‌توانیم به جایی برسیم بلکه باید در عمل نشان دهیم که بر اساس عدالت جامعه را پیش می‌بریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیام ما جهانی تر شده است، گفت: امروز روز یوم الله است، این دهه ایام خداست برای اینکه در این دهه ملت ، شهدا و برادرن ما در مقابل ظلم قیام کردند،امروز باید در مقابل تمام هجمه های دنیا بایستیم

وی اضافه کرد:  برای ایستادگی در مقابل دشمن با جناحی بازی، راحت طلبی، دنیا طلبی و قدرت طلبی نمی توان کاری پیش برد باید با همکاری و با قدرت به قله های بلند برسیم و بگونه ای باشیم که دیگران نتوانند در ما نفوذ کنند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه باید با عمل عدالت را در جامعه نشان دهیم، گفت: عزت بر اساس انصاف و عدالت معنادار می‌شود، مامنتظریم که امام زمان ظهورکند، امام زمان(عج) برای  از بین بردن ظلم و برقرار عدالت ظهورخواهد کرد.

وی بیان داشت: مقصر حقوق‌های نجومی ما هستیم چراکه قانون به شیوه‌ای نوشته شده که حقوق‌های نجومی به وجود آمده و بی‌عدالتی‌ها گسترش یافته است، قانون را در مجلس به نوعی نوشته ایم که یکی 1میلیون و دیگری 100میلیون حقوق می گیرد و یکی هم بیکار است، باید خودمان قانون را تغییر دهیم، قانون باید بر اساس عدالت نوشته شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید بر اساس عدالت امور مختلف جامعه دنبال شود، عنوان کرد: برای اینکه به استقلال، آزادی و شکوفایی برسیم باید حرکت خود را خارج از سیطره استکبار جهانی دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه شکر نعمت انقلاب اسلامی می‌تواند جامعه را به سمت نعمت‌های بیشتری هدایت کند، مطرح کرد: عزت انقلاب اسلامی وابسته به عزت مردم است و حفاظت از عزت ملت بدون مشارکت همگان امکان‌پذیر نیست.

پزشکیان با تاکید بر اینکه شعار انقلاب اسلامی انزجار از ظالمان دنیاست،‌ عنوان کرد: مردم شان والایی دارند به همین علت باید به عزت آنها در عرصه‌های مختلف توجه کنیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار