مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. بهمن 1395 - 23:29   |   کد مطلب: 19336
معاون استاندار همدان گفت: هیچ‌کس منکر مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان نیست ولی با وجود این همه تحریم‌های ظالمانه باید قبول کنیم مسئولان تا الآن در حد توان خودکار کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از تسنیم، رضا قیاسی در جشن انقلاب مردم شهر گیان اظهار داشت: پیشرفت‌های خیره‌کننده مردم و جوانان ایرانی در سال‌های پس از انقلاب با وجود همه تحریم‌ها دشمنان ما را ناامید کرد و امروز کشور ایران به‌عنوان یک قدرت در سطح منطقه و جهان است.

وی گفت: بعد از این که به رهبری امام خمینی(ره) مردم ایران در یک مبارزه طولانی حکومت شاهنشاهی را سرنگون کردند هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های آن روز جهان فکر نمی‌کردند که جوانان ایرانی یک روزی به فن‌آوری هسته‌ای و ساخت موشک‌های دوربرد و فن‌آوری‌های نوین دست پیدا کنند.

قیاسی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخستین انقلاب با ایجاد آشوب و جنگ تحمیلی به‌دنبال جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی بودند ولی غافل از اینکه قیام مردم ایران در بین بیشتر کشورها تأثیر خود را گذاشته است.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدان بیان کرد: دشمنان ملت ایران نه ‌تنها نتوانستند جلوی گسترش انقلاب ما را بگیرند بلکه امروز در تعدادی از کشورهای اسلامی مانند یمن، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و کشورهای آمریکای لاتین به مقاومت‌های مردمی روبه‌رو هستند و دیگر کسی گوش به حرف آن‌ها نمی‌دهد و جبهه مقاومت اسلامی مانند سدی محکم در مقابل آنها است.

وی اظهار داشت: هیچ‌کس منکر مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان نیست ولی با وجود این همه تحریم‌های ظالمانه باید قبول کنیم مسئولان از اول انقلاب تا الآن در حد توان خودکار کرده‌اند و این هجمه دشمنان ما بوده که خیلی زیاد بوده است.

به گزارش تسنیم، در ادامه با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان، فرماندار و جمعی از مسئولان کلنگ زنی مرکز جامع بهداشت و سلامت شهر برزول با زیربنای 810 مترمربع در دوطبقه و با اعتبار اولیه بیش از یک‌میلیاردی تومان به نیابت از 11 مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی نهاوند کلنگ‌زنی شد. این مجتمع درمانی شهری و روستایی در 2 طبقه و با امکاناتی نظیر داروخانه، زایشگاه و اورژانس کلنگ‌زنی و بعد از احداث برای بهره‌مندی مردم از خدمات دولت در حوزه سلامت و بهداشت راه‌اندازی می‌شود در ادامه نیز ساختمان دهیاری روستای زرامین سفلی از توابع بخش زرین‌دشت برزول شهرستان نهاوند با زیربنای 140 مترمربع در دوطبقه بااعتبار 120 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار