مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. بهمن 1395 - 22:26   |   کد مطلب: 19369
پروژه توزیع کنسرو در حالی به مدارس ایلام رسید که توزیع این محصول هیچ سنخیتی با تغذیه دانش آموزان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ایلام بیدار، مخاطبین ایلام بیدار در پی توزیع کنسرو بین دانش آموزان، خواستار بررسی این موضوع  شدند.

چند سالی است که تغذیه مدارس با توزیع شیر به تناسب نیاز دانش آموزان در حال اجراست که البته بعد از گذشت روزهای زیادی، بیش از 40 روز از زمان تحصیلی جدید، شیر در مدارس استان توزیع شد.

اما آنچه در چند روز اخیر والدین دانش آموزان را شگفت زده کرده توزیع "کنسرو مرغ" بین مدارس است، از آنجا که تغذیه اصلی دانش اموزان در مدارس شیر است لذا توزیع کنسرو مرغ هیچ سنخیتی با نیاز تغذیه دانش آموزان ندارد.

کنسروهایی که چند وقتی است به سوژه رسانه ها تبدیل شده به طوری که در اقصی نقاط کشور و در استان ها نیز این توزیع صورت گرفته است.

اما اینکه کنسروهای مرغ چه ارتباطی با تغذیه دانش آموزان در مدرسه دارد موضوعی است که جای بحث فراوان دارد.

تأیید خبر توزیع کنسرو مرغ در برخی مدارس ایلام/ توزیع براساس نامه آموزش و پرورش صورت گرفته است

در این راستا مدیر یکی از مدارس دولتی که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار ضمن تأیید این خبر، در این خصوص  گفت: در پی نامه ارسالی آموزش و پرورش کنسرو مرغ میان دانش آموزان این مدرسه توزیع شد.

وی اظهار کرد: در این راستا به ازای هر دانش آموز تعداد پنج عدد کنسرو توزیع شد.

این مدیر مدرسه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا در تمامی مدارس این توزیع صورت گرفته یا خیر نیز افزود: این مدرسه دولتی است و برای انجام این کار آمارهای لازم نیز انجام گرفت و توسط یکی از پرسنل مدرسه از انبار آموزش و پرورش کنسروها تحویل گرفته شد.

ورود زودهنگام دولت به انتخابات

این در حالی است که نمونه توزیع این گونه کنسروها در استان های دیگر نیز مشاهده شده است و این موضوع ورود زودهنگام دولت به انتخابات را نشان می دهد.

دولت روحانی در حالی اقدام به توزیع 500هزار کنسرو مرغ رایگان کرده که فقط چندماه تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار