مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1395 - 19:58   |   کد مطلب: 19405
اولین مجمع عمومی بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان با انتخاب بانوان اصلی این جبهه فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، سرهنگ پاسدار محمدرضا غلامی پاک در جمع بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه در همراهی مقام معظم رهبری در این دوره نیاز به همراه بیشتر ی دارد گفت: کار مقام معظم رهبری سخت تر از امام خمینی (ره) زیرا امام با کفر روبرو بود اما الان در کنار  مقام معظم رهبری کسانی هستند که عامه مردم اینها را انقلابی میدانند و دارند به جامعه ظلم می کنند و  کار این امام سخت تر از آن امام است.

 

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب از همان روزهای اول گفته بودند به امریکا خوش‌بین نیستند افزود: شما می‌بینید حالا که برجام به نتیجه نرسیده است مسئولان می‌گویند کارهای برجام را با مقام معظم رهبری هماهنگ کردیم  

 

فعال انقلابی اظهار کرد: بعضی اوقات سؤال می‌کنند که مقام معظم رهبری دارد چکار می‌کند که این‌ها دارند کشور را به آب می‌دهند و چرا این‌طور شد چون ما رأی دادیم نظام جمهوری اسلامی می‌گوید مردم سرنوشت خودشان را روشن می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: مامقصریم که این سیستم به ولایت مطلقه فقیه ظلم می‌کند چون وظیفه را در زمان و به‌موقع انجام ندادیم.

 

سرهنگ غلامی پاک بابیان اینکه دو تفکر در جامعه حاکم است گفت: یک تفکر در مقابل شیطان بزرگ است. و تفکر دیگر که می‌گوید امریکا شیطان نیست و کدخدا است با آمریکا ارتباط برقرار کنید مشکل آب خوردن هم حل می‌شود.

 

وی به بیان اظهارات برخی مسئولان مبنی بر اعتراف در قضیه برجام پرداخت و گفت: به نظر شما حالا که روشن‌شده برجام فایده‌ای نداشته این‌ها چکار کردند یک‌بار ظریف در یک جلسه‌ای گفت که بعد از آنکه صحبت‌هایش در جلسه فاش شد گفتند بی‌اخلاقی کرده است و نباید برای مردم فاش می‌کرد .

 

فعال انقلابی  بابیان اینکه در این دولت مردم نا محرمانه‌ترین مردم هستند افزود: این در حالی است که امام (ره) در وصیت‌نامه این مردم را بهترین مردم دانسته‌اند امروز چه شده که این مردم نامحرم شده‌اند.

 

وی اظهار کرد: همه ارزش‌های انقلاب یکی پس از دیگری دارند به تاراج می‌روند توسط این‌ها و چاره کار چه است مقام معظم رهبری فرمودند خوب انتخاب کنید.

 

سرهنگ غلامی پاک با انتقاد به اظهارات برخی مسئولین راجع به ایجاد اشتغال  گفت:  دولت می‌گوید برای 700 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده ما با همه کار نداریم هرکسی مدعی است برود همین شهرک صنعتی بوعلی ببیند چند تا کار می‌کنند خیلی راحت می‌شود فهمید اشتغال افزایش یا کاهش داشته است.

 

وی تصریح کرد: راه برون‌رفت از این مشکل کار انقلابی است  یکی از روحیات انقلابی گری این است که مطالبه کنیم.

 

فعال انقلابی  در خصوص جبهه مردمی انقلاب اسلامی  تأکید کرد: همه افرادی که انقلابی و پای این انقلاب هستند از این جبهه به‌نوعی حمایت و در اصل مشارکت کردند.

 

در انتهای سخنرانی بانوان کاندیدا جهت عضویت در شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان همدان  به ارائه رزومه خود در بین حضار پرداختند  و بعد از رأی‌گیری خانم‌ها سمیرا گمار، مرادی و قهرمانی به‌عنوان اعضای اصلی شورای شهرستان همدان انتخاب شدند..

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار