مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. بهمن 1395 - 11:23   |   کد مطلب: 19428
دبیر کانون عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی همدان :
ایجاد روحیه خودباوری، از جمله دستاورد های انقلاب اسلامی
سیده فاطمه موسوی،دبیر کانون عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی همدان، برخی از دستاورد ها و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی رابرشمرد و در رابطه با برخی راه های مقابله قشر جوان و دانشجو با تهاجمات فرهنگی پیش رو اظهار نظر نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سیده فاطمه موسوی، دبیر کانون عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در گفتگوی اختصاصی با صدای دانشجو، از دستاورد ها و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم پهلوی سابق گفت و تصریح کرد: همانطور که میدانید از جمله دستاورد های فرهنگی انقلاب اسلامی ایجاد روحیه خودباوری، ارتقای سطح علمی جامعه اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی و ارتقای جایگاه زن در اجتماع است.

 وی ضمن اشاره به بخش اعظمی از پیشرفت های انقلاب، اضافه کرد؛ به طورکلی یکی ازمهمترین و بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی بصیرت افزایی و ارتقاء معنویت میباشد که البته در مقابل این پیشرفت در عرصه حاضر شاهد مواردی از دسته تهاجم فرهنگی از سوی دشمن مخصوصا در سطح سینما، ماهواره و فضای مجازی هستیم.

موسوی همچنین گفت: از آنجایی که ارزش های اصیل اسلامی با دیدگاه غرب سازگاری ندارد دشمن به هر طریقی تلاش میکند تا از این طریق مخصوصا در قالب شیوه های رسانه ای که کم هزینه تر و اثرگذارتر است فرهنگ غربی را در فرهنگ ما جای دهد که الحمدولله مردم غیور انقلابی با هوشیاری و مقاومت تاکنون تمام نقشه های آنهارا خنثی کرده اند.

وی ضمن اشاره به  گام های فرهنگی برداشته شده از سوی ملت و جامعه اسلامی، ارتقاء بینش و آگاهی های عمومی و اجتماعی درسطح جامعه را از مهم ترین گام های فرهنگی جمهوری اسلامی برشمرد.

این فعال فرهنگی در پایان اضافه کرد: ان شاالله که همه ما جوانان و دانشجویان انقلابی با درک صحیح از چالش های فرهنگی پیش روی  انقلاب اسلامی و ایجاد آمادگی برای مقابله با آنها ، خواهیم توانست زمینه را برای ارتقاء  هرچه بیشتر فرهنگ اسلامی در سطح جهانی فراهم آوریم.

انتها پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار