مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. بهمن 1395 - 22:32   |   کد مطلب: 19472
عظیما گفت: "نبرد خلیج فارس 2" یک انیمیشن اکشن سینمایی به سبک رئال است که با دید ملی و اعتقادی سعی در القای قدرت نظامی ایران به عنوان کشوری اسرارآمیز، به دشمنان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از آناج؛ فرها عظیما در توضیح اثر جدید خود با عنوان "نبرد خلیج فارس 2" اظهار کرد: این اثر اولین انیمیشن اکشن سینمای ایران در سبک رئال است که 88 دقیقه بوده و سعی در نشان دادن اقتدار نظامی ایران دارد.

وی افزود: در واقع پیام "نبرد خلیج فارس 2" به دشمنان ایران اسلامی و دولت‌های تندرو این است که اگر به کشور ما چپ نگاه کنند خلیج فارس به عنوان یک شاهراه جهانی به گورستان دشمنان تبدیل خواهد شد.

کارگردان "نبرد خلیج فارس 2" ابراز داشت: این انیمیشن به خوبی گویای این نکته است که با وجود رهبر قدرتمند ایران و اقتدار نیروهای مسلح، هرگز دشمنان جرأت تعدی به این کشور را به خود نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: در نگاه دیگر "نبرد خلیج فارس 2"، ایران کشوری اسرارآمیز  و ساحلی بی انتها از اسرار نظامی و توسلات غیبی است که برای دشمنان از هر بمبی خطرناک‌تر است تا جایی که آنها بارها تا مرز جنگ با ایران پیش رفته اما از ترس اقتدار نظامی و نفوذ جهانی رهبر ایران، هرگز جرأت حمله به خود ندادند.

این هنرمند با اشاره به واکنش رسانه‌های ضد انقلاب خاطرنشان ساخت: با اینکه هنوز این اثر هنری به اکران درنیامده اما رسانه‌های معاند به تحلیل آن پرداخته‌اند که این نشان از حساسیت موضوع فیلم دارد.

وی انیمیشن مورد نظر را حاصل کار گروهی کمتر از 10 نفر معرفی کرد و گفت: ما از سوی هیچ ارگانی مورد حمایت قرار نگرفتیم و اگر هم حمایت مالی صورت گرفته باشد در مقایسه با حمایت‌های 3 میلیاردی از آثاری که اثرگذاری خاصی هم ندارند، بسیار ناچیز است.

عظیما تاکید کرد: هزینه‌های مورد نیاز "نبرد خلیج فارس 2" را از محل فروش آثار پیشین تهیه کردیم که البته اگر قرار بود مثل سایری هزینه کنیم قطعا از مرز چند میلیارد هم می‌گذشت اما با دید جهادی نسبت به این امر سعی کردیم با صرف هزینه‌ی کمتری به مقصود برسیم.

وی در پایان بیان داشت: گروه هنری "نبرد خلیج فارس 2" مزین به نام حضرت فاطمه(س) است و امیدواریم به برکت تقارت اکران اثر با ایام فاطمیه، فروش خوب و موفقیت خوبی را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار