مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. بهمن 1395 - 23:11   |   کد مطلب: 19489
معاون امور اقتصادی استاندار همدان از آغاز پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی به پرونده های معرفی شده از طرف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافه، رضا قیاسی گفت : ستاد تسهیل استان به منظور احیاء واحدهای تعطیل، حمایت هایی را با دستور استاندار انجام داد تا هرچه سریع تر تسهیلات بانک کشاورزی به این واحدها تعلق گیرد، اما به دلیل مشکلات بین بانکی پرداخت وام از 28 دی متوقف شده و تاکنون ادامه دارد.

وی اعلام کرد: با پیگیری استاندار در جلسه دو هفته گذشته ستاد تسهیل و تماس تلفنی با روح ا... خدارحمی، عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی قرار شد مشکل برطرف شده و وعده داده شده به تولیدکنندگان محقق شود.

قیاسی اعلام کرد: براساس آخرین خبر مققر شده پرداخت تسهیلات به این واحدها از هفته جاری آغاز شده و هر هفته 15 میلیارد تومان در قالب طرح هایی که تاکنون در ستاد تسهیل تأیید و آماده شده پرداخت شود.

وی با بیان اینکه این پرداخت ها تا 15 اسفند ادامه می یابد، اعلام کرد: سهم استان همدان از تسهیلات بانک کشاورزی برای احیای واحدهای تولیدی 40 میلیارد تومان است که با برطرف شدن موانع انجام می شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار