مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1395 - 20:07   |   کد مطلب: 19541
محمدی گلپایگانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان فرمودند افرادی که با لودگی خواستند به عاشورا اهانت کنند جایی برای آشتی باقی نگذاشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در گفت و گو با سایت خبری ثامن در رابطه با طرح موضوع آشتی ملی از طرف برخی افراد گفت: سخنان حضرت آقا بیان کننده همه چیز درباره این موضوع بود که فرموده بودند کدام آشتی ملی؟ مردم همه باهم خوب هستند و مشکلی باهم ندارند.

وی بیان داشت: یک عده ای در فتنه کارهایی انجام دادند که قطره ای در مقابل اقیانوس ملت بودند. در فتنه 88 نسبت به عقاید مردم بی احترامی شد، مگر مردم دست از امام حسین (ع)بر می دارند؟! ملت ما شب و روز انتظار می کشند که محرم و صفر بیاید تا به عشق ابا عبدالله جامه عزا به تن کنند آنوقت چطور امکان دارد که این مردم از امام حسین (ع) دست بردارند؟

محمدی گلپایگانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان فرمودند افرادی که با لودگی خواستند به عاشورا اهانت کنند جایی برای آشتی باقی نگذاشته اند. اگر می خواهند مردم آنها را ببخشند باید اظهار پشیمانی کنند و از مردم عذ خواهی کنند چون غیر از این راهی ندارند.

وی همچنین درباره شهردار قم نیز تاکید کرد: مقام معظم رهبری به خاطر وجود مبارک حضرت معصومه سلام الله علیه، مسجد مقدس جمکران،حوزه های علمیه و ... توجهات فراوانی به شهر مقدس قم دارند. هر وقت ببیند یا به ایشان خبر برسد که این شهر یک قدم به جلو حرکت کرده است خوشحال خواهند شد لذا از شهردار محترم قم می خواهیم که نسبت به این شهر نگاه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار