مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. اسفند 1395 - 19:22   |   کد مطلب: 19562
مربی فوتبال نفت تهران گفت: به علت اشتباه بچه‌گانه ۲ بازیکن‌ خود را مقابل این تیم نخواهیم داشت و بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس؛ درباره پیروزی روز گذشته تیم نفت تهران مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی دیروز هم برای ما و هم برای ماشین‌سازی بسیار مهم بود چرا که ما می‌خواستیم به جمع مدعیان اضافه شویم و از طرفی ماشین‌سازی قصد فرار از منطقه سقوط داشت. به همین دلیل بازی سختی را برنده شدیم. از طرف دیگر هوای تبریز بسیار سرد بود و باعث شد تا بازی شرایط خاص خودش را داشته باشد. ما خوشبختانه در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم در همان 45 دقیقه اول 4، 3 گل بزنیم اما خوشبختانه در نهایت برنده شدیم و با 3 امتیاز به تهران بازگشتیم.

وی درباره اینکه بازی قرار بود جمعه برگزار شود اما به بهانه وضعیت آب و هوا، این بازی 24 ساعت به تعویق افتاد و این موضوع آیا در عملکرد نفتی‌ها تأثیرگذار بود یا خیر، افزود: به هر حال ما دوست داشتیم روز جمعه با ماشین‌سازی بازی کنیم اما شرایط شاید به گونه‌ای نبود که این اتفاق بیفتد و بازی لغو شد. این در حالی است که شرایط زمین برای برگزاری بازی در روز جمعه فراهم بود. با این همه، خوشحالم که نتیجه بازی در نهایت به نفع ما به پایان رسید و این ما بودیم که برنده شدیم.

مربی تیم نفت تهران درباره اینکه محمد دانشگر و میلاد فراهانی در بازی دیروز کارت زرد گرفتند تا بازی با پرسپولیس را از دست بدهند و اینکه شایعه جریمه آنها به گوش می‌رسد، افزود: درباره جریمه که آقای علی دایی نظر می‌دهد. اما باید بگویم که ما بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داریم و روی اشتباهات بچگانه این 2 بازیکن محروم شدند. ما برای این بازی به آنها نیاز داشتیم هرچند که جایگزین‌های خوبی برایشان خواهیم داشت.

دایی درباره اینکه در بازی با پرسپولیس از عادلی دروازه‌بان جوان این تیم استفاده خواهند کرد یا اینکه برنامه دیگری مدنظر مربیان نفت است، تصریح کرد: متأسفانه در ابتدای فصل امسال وحید شیخ‌ویسی از ما جدا شد. بعد از آن ما به دنبال گزینه‌های مناسبی رفتیم که بنا به دلایلی نتوانستیم به تیم‌مان دروازه‌بان اضافه کنیم. قطعا عادلی انگیزه بالایی دارد و در مدت باقیمانده تمرینات خوبی انجام خواهد داد تا برای این بازی آماده شود.

مربی تیم نفت تهران در مورد اینکه آیا نفتی‌ها در لیگ به دنبال سهمیه آسیایی هستند یا در جام‌حذفی سهمیه می‌خواهند، اظهار داشت: خوشبختانه ما شرایطی داریم که هم در جام‌حذفی و هم در لیگ برتر شانس کسب سهمیه داریم. تا اینجای کار هم خوب بوده‌ایم و از اینجا به بعد هم به دنبال نتایج خوب هستیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار