مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1395 - 21:10   |   کد مطلب: 19572
سردار رسول سنایی‌راد با اشاره به طرح موضوع "آشتی ملی" توسط برخی از جریان‌های سیاسی حامی فتنه 88 گفت: ملت با هم قهر نیستند و این افراد باید با مردم آشتی کنند و خساراتی که به مردم و نظام زدند را جبران کنند چون ظلم بزرگی به مردم و نظام کردند و به آن‌ها تهمت زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به طرح موضوع "آشتی ملی" توسط برخی از جریان‌های سیاسی حامی فتنه 88 اظهار داشت: استفاده از این عنوان برای رد گم‌کنی است تا عده‌ای خود را با مردم لینک کنند و به اهداف خاص خود برسند.

 

وی افزود: عده‌ای در کشور فتنه به پا کردند و مردم نه تنها با آن‌ها همراهی نکردند بلکه در 9 دی پاسخ فتنه‌گران را هم دادند و در واقع باید گفت، تجزیه اجتماعی رخ نداده است که مردم بخواهند با هم آشتی کنند.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: عده‌ای از بازیگران سیاسی مرتکب اشتباهاتی شدند و موجبات دور شدنشان را فراهم کردند، راه بازگشت آن‌ها قطعا عذرخواهی و توبه از گذشته است همانگونه که رهبری با رأفت و تدبیر راهبرد جذب حداکثری و دفع حداقلی را اعلام فرمودند.

 

سنایی‌راد عنوان کرد: عده‌ای به دنبال دستیابی به قدرت و بازگشت به نظام بدون پرداخت هزینه‌ هستند در حالی که باید ابتدا هزینه‌ اشتباه خود را بپردازند که حداقل آن عذرخواهی و توبه از گذشته است.

 

وی با اشاره به اینکه 9 دی مصداق بارز همراهی مردم با نظام و بیزاری آن‌ها از فتنه‌گران است گفت: ملت با هم قهر نیستند و این افراد باید با مردم آشتی کنند و خساراتی که به مردم و نظام زدند را جبران کنند چون ظلم بزرگی به مردم و نظام کردند و به آن‌ها تهمت زدند.

 

طی روزی های گذشته برخی از جریان های سیاسی حامی فتنه 88 موضوع "آشتی ملی" را در رسانه ها مطرح کرده اند که این مسئله واکنش چهره های مختلف سیاسی را در پی داشته و موجب شد تا رهبر معظم انقلاب در این خصوص بفرمایند: چرا میگویید آشتی؟ مگر قهرند که بیایند با هم آشتی کنند؟ این تعبیرات را روزنامه‌ها پَروبال میدهند، متوجّه نیستند که اشکال ایجاد میکند. وقتی شما میگویید آشتی، مثل این است که یک قهری وجود دارد؛ [درحالی‌که] قهری وجود ندارد. بله، مردم ما با آن کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار