مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1395 - 21:14   |   کد مطلب: 19574
فرماندار زاهدان از شایعه داغ پرداخت کمک های مالی خانواده مرحوم آیت الله هاشمی به مردم نیازمند خبر داد و گفت: این خبر کذب و با خاطیان برخورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از زاهدانه، چندی پیش برخی از کافی نت های شهر زاهدان در اقدامی سودجویانه اقدام به پخش شایعاتی مبنی بر" پرداخت کمک های مالی خانواده مرحوم آیت الله هاشمی به مردم نیازمند" کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کردند. بر همین اساس با توجه به شلوغی کافی نت ها و ازدحام مردم در صفوف طولانی رسیدگی به این موضوع توسط پلیس، اطلاعات و فرمانداری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه در این خصوص اظهار داشت: عده ای از افراد سودجو بر اساس شایعه ای مبنی بر "انجام وصیت آیت الله هاشمی درخصوص ثبتنام برای پرداخت مقداری از اموال وی به عنوان کمک های مالی به مردم نیازمند و محروم" اقدام به ثبتنام از شهروندان در برخی از کافی نت ها و دریافت از آنها کرده بودند.
مجتبی خانجانی ضمن تکذیب این شایعه گفت: طی تماس با فرمانده انتظامی شهرستان، صبح امروز تعدادی از کافی نت های متخلف شناسایی و پلمپ شدند.
وی از شهروندان خواستار آن شد تا در صورت مشاهده این قبیل کافی نت ها در شهر، مراتب را جهت پیگیری هر چه سریعتر به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار