مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1395 - 21:54   |   کد مطلب: 19578
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر شهیدی که به زمین می‌افتد و قطره خونش جاری می‌شود، مسئولیت من و شما در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا، مراسم تکریم و معارفه جمعی از معاونین سازمان بسیج با حضور سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان، سردار فضلی جانشین رییس سازمان بسیج و جمعی از معاونین سازمان در سالن 5 آذر برگزار شد.

سردار غیب پرور در این مراسم، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: وجود نازنین این خانوم اقیانوسی از عبرت ها و درس های زیادی برای ما شیعیان مخصوصا ما بسیجیان و پاسداران است تا به بهترین نحو ممکن از حریم ولایت و انقلاب دفاع کنیم.
وی ادامه داد: هیچ شکی نیست اولین مدافع حریم ولایت حضرت زهرا(س) بودند و به بهترین نحو ممکن از ولایت حضرت علی (ع) دفاع کردند. ائمه اطهار کهکشانانی هستند که از سوی خدا برای نجات و رستگاری انسان ها آمده اند شهیدان به پیروی از ائمه اطهار و امام خمینی (ره) راه حق را در پیش گرفتند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هر زمانی یادی از شهدا می کنیم به یاد دوستانی می‌افتیم که سر یک سفره با آنها نشسته بودیم و  آنها ارادتشان را به ائمه اطهار اثبات کرده و جانشان را تقدیم ایشان کردند؛ شهیدانی که کماکان راه مبارکشان زنده است و در فاصله 2000 کیلومتر آن طرف تر جوانانی هستند که با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس و برای زنده نگه داشتن اسلام جانشان را تقدیم می‌کنند.
وی در این خصوص ادامه داد: یقینا هر شهیدی که به زمین می‌افتد و قطره خونش جاری می گردد مسئولیت من و شما در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین‌تر می شود. براستی ما چقدر به حرف اینان گوش میدهیم و در تداوم راه شهیدان تلاش کردیم.
غیب پرور با اشاره به اینکه همه ما دائما سر کلاس امتحان هستیم و خداوند بندگانش را مدام امتحان می کند، ادامه داد: ما راه سختی را تا اینجا طی کردیم و عمر هر کدام از ما حاکی از فراز و نشیب های زیادی است، در میان شما بارها بودند کسانی که تا مرز شهادت رفته اند اما زند مانده‌اند و این زنده ماندن نعمت است اما دغدغه این است که در ادامه راه چه خواهد شد. 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار