مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1395 - 22:00   |   کد مطلب: 19580
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه مفتخر است که در همه فعالیت‌های خود در عرصه‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا، سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست خط 22 قطار شهری مشهد، اظهار داشت: از همه کسانی که در اجرای این پروژه بزرگ به منظور رفع مشکل ترافیک مشهد مقدس تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: همچنین از شهرداری مشهد و قرارگاه خاتم‌الانبیاء که تلاشی مضاعفی داشتند متشکریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه باید به علل اصلی این موفقیت توجه داشته باشیم گفت: اولین عامل کارآمدی نظام اسلامی ایمان است که در نیروهای بسیج و سپاه و بسیاری از بخش‌های نظام به ویژه شهرداری مشهد این عامل وجود دارد و بسیار تعیین کننده است.

وی تصریح کرد: عامل دوم تعهد انقلابی و به انقلاب اسلامی باور داشتن و تلاش برای نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی است که اگر این دو عامل وجود نداشته باشد کارها به کیفیت لازم به نتیجه نمی‌رسد.

سرلشکر جعفری عامل سوم مدیریت را جهاد که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است دانست و خاطرنشان کرد: سپاه مفتخر است که در همه فعالیت‌های خود در عرصه‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هماهنگی و همدلی که امروز بین شهرداری، شورای شهر و قرارگاه بوده عامل اصلی پیشرفت پروژه و به نتیجه رسیدن آن است، گفت: اگر امروز در برخی مسائل اجتماعی دچار مشکلاتی هستیم باید علل آن را در این موضوعات جست‌وجو کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این همدلی و همزبانی با توجه به اقتصاد مقاومتی عامل اصلی موفقیت ماست و خط دو قطارشهری مشهد نشان‌گر این ادعاست.

جعفری تأکید کرد: امیدواریم در آینده هم شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور با تکیه بر توان داخلی باشیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار