مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. اسفند 1395 - 20:49   |   کد مطلب: 19604
عضو رهبری جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت: اگر آل خلیفه دست به جنایت بزرگ شود مردم بحرین آماده درگیری مسلحانه با آل خلیفه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سید مهدی هادی الموسوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: روز به روز ستم ها وتجاوزات وجنایات آل خلیفه نسبت به مردم بیشتر می‌شود مردم بحرین به این نتیجه رسیدند دیگر با راهپیمایی، مذاکره و درخواست مطالبات خود به جایی نمی رسند و باید روش دیگری برای مبارزه در پیش بگیرند.

 

شاگرد شهید باقرالنمر گفت: عده ای از جوانان انقلابی در روز اول سال میلادی (۲۰۱۷) عملیات  مسلحانه‌ای را برای آزادی جوانان انقلابی در بند آل خلیفه  انجام دادند و در این عملیات موفق به آزادی ۱۰ نفر از مبارزین انقلابی شدند و این عملیات بنام انتقام برای شیخ باقرالنمر انجام شد.

 

عضو رهبری جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت: بحرین به یک زندان بزرگ برای شیعیان و حتی اهل تسنن تبدیل شده است و فضا در این کشور کاملا امنیتی است بطوریکه در چند هفته اخیر حمله به منازل شیعیان و هتک حرمت آنان زیاد شده است.

 

عضو رهبری جمعیت عمل اسلامی بحرین  گفت: پنجشنبه هفته گذشته عده‌ای از جوانان مبارز که از زندان فرار کرده بود از راه لنج توانستند شبانه از آب های داخلی بحرین فرار و وارد خلیج فارس شوند متاسفانه نیروهای انگلیسی متوجه حضور آنان می‌شوند و بلا‌فاصله با کماندوهای خود به لنج حمله کرده و ۳ نفر از جوانان مبارز را شهید کردند.

 

وی گفت: طی ۶ سال انقلاب در بحرین ۲۵ هزار نفر بازداشت و زندانی شده‌اند، حدود ۴۰ مسجد ویران، و نیز پیش از ۱۲۰ نفر روحانی که چندین  مجتهد وفقیه در بین آنان وجود دارد بازداشت وزندانی هستند، تمام این جنایات ودستگیری‌ها با دخالت مستقیم عربستان و حمایت‌های انگلستان و امریکا ودیگرکشور های عربی  صورت گفته است.

 

سید مهدی هادی الموسوی در پایان افزود: الگوی تمام مردم آزادی خواه و انقلابی در جهان بخصوص در بحرین تاثیر پذیری از  انقلاب اسلامی ایران بوده و جریان انقلابی در بحرین بخصوص جوانان تا آخرین قطره خون خود برای رسیدن به پیروزی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار