مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1395 - 14:26   |   کد مطلب: 19616
هر کس که تفکر کمک به نظام را دارد و در این راستا قدم بر میدارد بسیجی است.
نقش مردم در جامعه مهمترین نقش است/اصلی ترین دغدغه ی بسیج دانشجویی تربیت مدیر انقلابی ست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دکتر داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در همایش افسران جنگ نرم در دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به سخنان امام خمینی که فرمودند : ما برای شکم قیام نکردیم ؛ قیام ما قیام الهی است گفت: مسئول در جامعه ی اسلامی خودش را حاکم نداند ، نباید کسی که معنی حقوق 700 هزار تومنی را نمی داند به عنوان نماینده مردم انتخاب کرد که نتیجه ی آن مدیران با حقوق نجومی بشود.

 

وی افزود: عده ای با غرب گرایی  باعث نا امیدی  در جامعه می شوند ، مدل غربی را پیشنهاد می دهند و می گویند تنها راه پیشرفت ، پیروی از الگوی غربی است و کشور را کشوری جهان سومی می نامند ، ولی اینگونه نیست ، بنا به آمار های کارشناسی شده ایران هفتمین قدرت جهان به شمار می رود و روز به روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت چشم گیر و قابل ملاحظه است.

 

گودرزی گفت: بعضی ها فکر می کنند تحریم ها علیه ایران بخاطر مسئله ی هسته ای است ، اما حقیقت چیز دیگری ست ، این تحریم ها دارای سابقه ی چشم گیری است ، ایران از اول فروردین 1359 توسط آمریکا تحریم شده ، آنها با کلیت نظام ما مشکل دارند ، عده ای می گویند "مرگ بر آمریکا" گفتن ما لج آمریکا را بیشتر می کند و باعث دشمنی می شود ما در جواب می گوییم مگر مصدق مرگ برآمریکا گفته بود که علیه او کودتا کردند ؟

 

وی بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که بسیج یک مزرعه ی بدون حصار است، هر کس که تفکر کمک به نظام را دارد و در این راستا قدم بر میدارد ، شامل این تعریف میشود ؛ بسیج دانشجویی باید زمینه را برای جذب و سازماندهی ای حد اکثری در دانشگاه فراهم کند این فرایند جذب می تواند تشکیلاتی یا گفتمانی باشد تا بتواند به اصلی ترین وظیفه ی خود عمل کند و مدیر انقلابی را تربیت کند.

 

داوود گودرزی با اشاره به مردمی بودن این انقلاب گفت: این انقلاب را مردم به پیروزی رساندند ، در سال های ابتدایی جنگ شرایط به سود دشمن بعثی بود ، اما با ورود مردم در جبهه ها ورق بر گشت و شرایط عوض شد ، تا آخرهم اگر اتفاق خوبی بخواهد رقم بخورد مردم باعث آن هستند.

 

وی افزود: این حرفی که می گویند برجام سایه ی جنگ را از سر کشور ما برداشت ، دروغی بزرگ است ؛ این صحبت رئیس جهور آمریکاست که گفت ما با حمله ی نظامی نمی توانیم کاری کنیم ، لذا نباید برجام را اینگونه تفسیر کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی کشورافزود : مقام معظم رهبری فرمودند راه حل مشکلات کشور تعامل با غرب و آمریکا نیستند ، این ها اگر هنر داشتند مشکلات خودشان را حل می کردند ؛ شما جوانان راه حل مشکلات کشور هستیید ، این یعنی شمای جوان به میدان بیا ، مشکلات را رصد کن ، و در صدد رفع آن تلاش کن . اگر بدون نا امیدی ، مجاهدانه و با تقوا وارد میدان شدیم و تلاش کردیم ، مطالبه گری کردیم می توانیم فساد را کم کنیم، خدمت رسانی مسئولین را بیشتر کنیم و در راستای حل مشکلات قدم برداریم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار