مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. اسفند 1395 - 21:47   |   کد مطلب: 19748
رئیس اتحادیه مرغ و پرنده در خصوص قیمت مرغ اظهار داشت؛ در آغاز هفته با کاهش 200تومانی قیمت مرغ مواجه بودیم که بر اساس این موضوع هرکیلو مرغ با قیمت 7600تومان در اختیار مصرف کننده قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد مهدی یوسفخانی رئیس اتحادیه مرغ و ماهی در گفتگو با خبرنگار «رازق» اظهار داشت؛تا پایان سال قیمت  مرغ و ماهی ثابت خواهد بود و تغییری در قیمت نخواهد داشت.

وی در مورد قیمت  انواع ماهی قزل آلا و سفید بیان داشت: قیمت مصوب برای قزل آلای تازه کیلیویی 13هزارتومان و قزل آلای منجمد کیلویی 8500تومان است؛ همچنین بخاطر وضعیت مناسب صید، ماهی سفید حدودا ٤٤ هزار تومان عرضه می شود.

یوسفخانی از ثبات قیمت ماهی تا پایان ماه خبر داد و افزود؛ در حال حاضر وضعیت صید به لحاظ دما،هوا،شرایط جوی دریا،مناسب است و اگر به همین منوال باقی بماند به احتمال 99درصد افزایش قیمت در حوزه فروش ماهی هم نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه مرغ و پرنده در خصوص قیمت مرغ گفت؛ در آغاز هفته با کاهش 200تومانی قیمت مرغ مواجه بودیم که بر اساس این موضوع هرکیلو مرغ با قیمت 7600تومان در اختیار مصرف کننده قرار گرفت.

وی در ادامه این مطلب افزود: کاهش قیمت تا آخر هفته دور از انتظار نیست و احتمال اینکه مرغ به مرز7500تومان نیز برسد وجود دارد.

یوسخانی در ادامه این مطلب اضافه کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن بحران کمبود عرضه و افزایش قیمت مرغ، مطابق پیش بینی های انجام شده تا پایان سال با کمبود مرغ و افزایش قیمت مواجه نخواهیم شد.

وی افزود؛ در حال حاضر با عرضه زیاد و تقاضا کم مواجه هستیم که از ٢٥ام ماه جاری پیش بینی می شود تقاضا افزایش یابد؛ البته با وجود افزایش تقاضا هم، همچنان تا پایان سال قیمت مرغ به بالای 7500تومان نخواهد رسید.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار