مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. شهريور 1391 - 11:32   |   کد مطلب: 1980
به گزارش صدای دانشجو حسن خیریانپور عصر امروز در یادواره شهدای کارمند ملایر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری مدبرانه و مقتدرانه امام خمینی(ره) بر سه رکن حضور مردم، رهبری و الهام‌گیری از اندیشه اسلامی شکل گرفته است و در این راستا ملت ایران در ادامه حرکت امام خمینی (ره)در مسیر ولایت همچنان برای پیشرفت‌های بیشتر راه خود را می‌پیماید.
فرماندار ویژه ملایر گفت: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی در روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر دو پایه مشروعیت الهی و مقبولیت عمومی شکل گرفته است، گفت: این دو مکمل هم هستند و نظام سیاسی ملت ایران بر ابن دو مورد پایه‌گذاری شده و مجموعه مسئولان نیز باید در این راستا خود را از مردم دانسته و برای مردم خدمتگذار ملت ایران باشند.

فرماندار ملایر ابراز داشت: با وجود تمام توطئه‌ها و تلاش‌های استکبار و همدستانش که اقیانوسی ناموزون و نامتلاطم را علیه کشورمان ایجاد کرده است انقلاب اسلامی ایران با اسلام‌گرایی و تکیه بر بیداری اسلامی امروز اعتماد به نفس را در میان ملت‌های مسلمان و آزاده جهان به دست آورده و امروز شاهد بیداری اسلامی میان ملت‌های مسلمان با الگوگیری از کشور اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به اجلاس غیرمتعهدها در تهران که با حضور سازمان‌ها و سران کشورهای مختلف دنیا برگزار شده است، گفت: امروز کشور ما به عنوان کانون دیپلماسی بین‌المللی تبدیل شده است و با این وجود تمام توطئه‌ها و نقشه‌های پوچ دشمنان خنثی شد و همه ملت‌ها به اقتدار کشور ایران در همه زمینه‌ها پی بردند.

خیریانپور رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی را روحیه ایثار و شهادت ملت ایران را بیان کرد و گفت: همه ما باید همچنان در این مسیر حرکت کنیم چراکه آسایش و امنیت امروزمان مرهون خون شهدا، ایثار ایثارگران و آزادگان است.

وی خطاب به مسئولان گفت: شهدای ما با این اندیشه و تفکر که دنیا محلی برای رسیدن به کمال در آخرت است گفت: کسانی که با این تفکر حرکت کنند به مقام شهادت نائل می‌آیند پس همه ما باید در ادامه راه این عزیزان حرکت کنیم.

فرماندار ملایر افزود: در اندیشه مادی کسی حاضر نیست از بزرگترین سرمایه خود که جانش است بگذرد و به این نتیجه می‌رسیم که شهدای ما با اندیشه‌های بالاتر از مادیات در مسیر خدا حرکت کردند و امروز یاد و نامشان برای همه ما افتخار و سربلندی است و این همان رمز بزرگ ماندگاری برای یک انسان است و باید این اندیشه در مسئولان ما تقویت شود.

وی بزرگترین مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت را خدمت‌گذاری  برای مردم خواند و گفت: با تلاش‌های انجام شده بعد از پیروزی انقلاب و اوج این تلاش‌ها در دولت نهم و دهم امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی در اقصی نقاط شهر و روستا هستیم که این نگاه عادلانه و مهرورزی دولت در میان مردم محسوس بوده گرچه در برابر بزرگی ملت ایران این امور بسیار ناچیز است.

خیریانپور در ادامه اظهار داشت:  وظیفه تک تک مسئولان انجام خدمات مطلوب برای مردم است و باید در این راستا حرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح طرح‌های زیادی با اعتباری بالغ بر 157 میلیارد تومان در ملایر بودیم که بزرگترین این طرح‌ها فردا با حضور استاندار همدان به به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه از خانواده‌های شهدای کارمند ادارات مختلف ملایر با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار