مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. شهريور 1391 - 12:09   |   کد مطلب: 1983
به گزارش صدای دانشجو ديدار فولاد و پرسپوليس از ساعت 20 در ورزشگاه تختي اهواز در حضور 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
روند ناامید کننده پرسپولیس ادامه دارد!

در نيمه اول، بازي بيشتر در اختيار بازيکنان فولاد بود. اين تيم در دقيقه 12 روي حرکت پورخسرواني و با خطاي ماهيني به پنالتي رسيد اما نيلسون ضربه پنالتي ايوب کلانتري را مهار کرد.

در دقيقه 42 فولاد روي يک ضربه زيبا توپ را به تير دروازه زد و در برگشت بختيار رحماني توپ را وارد دروازه کرد اما اين گل در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد. در دقايق پاياني نيلسون يک بار ديگر توپ را به خوبي مهار کرد تا پرسپوليس در نيمه اول با درخشش دروازه بان برزيلي خود گل نخورد.

در نيمه دوم با حضور کريمي و زايد در ترکيب پرسپوليس، اين تيم کمي به خود آمد و در دقيقه 74 محمد قاضي با ضربه سر دروازه حريف را باز کرد.

اين بازي تا دقايق پاياني با همين نتيجه ادامه داشت اما ايوب کلانتري که يک پنالتي را از دست داده بود در دقيقه 90 بازي را به تساوي کشاند تا پرسپوليس به يک امتياز اين مسابقه قناعت کند و 6 امتيازي شود. اين تيم که پيش از اين بازي عهدنامه قهرماني امضا کرده بود،‌ با اين امتياز در رده شانزدهم قرار گرفت و يک پله سقوط کرد.

قضاوت اين مسابقه بر عهده عليرضا فغاني بود. وي به آرش افشين از فولاد کارت زرد نشان داد.

ترکيب فولاد:

ارشاد يوسفي، عبدالله کرمي، ايوب والي، مهرداد جماعتي، اميد خالدي، شهاب کرمي، بختيار رحماني، ساسان انصاري، ( 58 آرش افشين) ايوب کلانتري، عباس پورخسرواني(71 مهدي نوري) و اسماعيل شريفات( 81 سروش رفيعي)

سرمربي: حسين فرکي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيد جلال حسيني، رضا نورمحمدي، محسن بنگر، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، مهدي مهدوي کيا، امير حسين فشنگچي(11 ميثم نقي زاده)محمد نوري، (62 ايمون زايد) غلامرضا رضايي(61 علي کريمي) و محمد قاضي

سرمربي: مانوئل ژوزه

نتايج سایر بازی های ديدارهاي هفته هفتم ليگ برتر:


دربي گيلان با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد. در اين بازي اخلاق زير سوال رفت زيرا تماشاگران دو تيم بارها عليه يکديگر فحاشي کردند.

نتايج 4 مسابقه همزمان که از ساعت 19 آغاز شد به شرح زير است:

گهر دورود 2- نفت ‌آبادان 2

گل‌ها: فريد عابدي(14) و امين ترکاشوند (90+2) براي گهر و رضا خالقي‌فر(36) رسول نويد‌کيا(69) براي نفت آبادان

داماش صفر- ملوان صفر

سپاهان يک - فجرسپاسي صفر

گل‌: جواهر سوکاي(86)

نفت ‌تهران يک - ذوب‌آهن صفر

گل: يعقوب کريمي( 47) براي نفت

مهدي رجب‌زاده در دقيقه 53 يک ضربه پنالتي را از دست داد و دروازه‌ بان نفت اين توپ را مهار کرد. ابراهيم‌ محمدي در دقيقه 63 از ذوب آهن با دريافت کارت قرمز از ميدان اخراج شد.

روز گذشته در اولين بازي هفته هفتم ليگ برتر راه آهن يک بر صفر سايپا را شکست داد.

از ساعت 17:30 امروز در تبريز تراکتورسازي برابر صباي قم به ميدان رفت که اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

ديدار آلومينيوم هرمزگان و مس کرمان هم از ساعت 19:30 آغاز شد که اين بازي يک بر صفر به سود آلومينيوم پايان يافت.

 

ديدار استقلال و پيکان به دليل برگزار نشست سران جنبش عدم تعهد به تعويق افتاد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار